Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Ang. markedsplassen

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-06-13, 22:14   #1
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ang markedsplassen

Jeg synes klærene på markedsplassen lider under overprising. Det er salg overalt og hele tiden, ofte 50 og 70 % på helt ny klær, så at godt brukte dresser selges for halvparten av nypris, eller 3-400 synes jeg er drøyt. Det samme med klær generelt, alfor høyt priset. (igjen )

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-13, 22:17   #2
Einhyrningur
Be happy!

Einhyrningur sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Men selges det like mye som før? Jeg synes det er færre annonser også. Det er noen som har samleannonser, de trådene er vanskelige å forholde seg til over tid synes jeg.

Deter et godt poeng. Jeg lukker fort tråder fr 2009 som oppdateres med nye plagg. Det må væe bedre å lage en ny tråd.

Gammel 02-06-13, 22:19   #3
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Jeg synes det er helt merkelig at folk som har nesten 1500 innlegg og har vært medlem siden 2007 ikke har tilgang på markedsplassen.

Ja, det er jeg helt enig i.

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Men selges det like mye som før? Jeg synes det er færre annonser også. Det er noen som har samleannonser, de trådene er vanskelige å forholde seg til over tid synes jeg.

Også er jeg enig i dette og. Samleannonser orker jeg ikke forholde meg til, det blir for rotete.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:01.