|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#441 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Ordførersaken 3 (gaflet fra tråd 2)Det er jo denne saken som opptar oss, som vi alle snakker om, diskuterer i lunjspausen, på nett, FB og over middagen. Klart de fortsetter å skrive om en så varm sak. Å forvente at journalistene skal "ta seg i det" blir i overkant naivt. |
|
|
|
|
#442 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Ordførersaken 3 (gaflet fra tråd 2)
Hva er så himla naivt med å forvente at journalister forholder seg til sine egne etiske retningslinjer, egentlig? Det er jo nettopp for slike tilfeller som dette at man har etiske retningslinjer.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
#444 |
|
X First Lady
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ordførersaken 3 (gaflet fra tråd 2)Selv om han hadde vært uskyldig så burde han holdt seg lavt i terrenget av hensyn til det barnet jenta er. |
|
|
|
|
#445 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Ordførersaken 3 (gaflet fra tråd 2)Den oppførselen hans levner mindre og mindre tvil om at han har en personlighetsforstyrrelse. Grandios, selvforherligende fyr. Utrolig skremmende å se hvordan folk med alternativ selvoppfatning kan herje med folk.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
#446 |
|
X First Lady
Medlem siden: Sep 2006
Nå skal man ikke hive ut diagnoser i hytt og pine men ja jeg tenker det samme som deg. |
|
|
|
|
#447 |
|
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
Sv: Ordførersaken 3 (gaflet fra tråd 2)http://www.dagbladet.no/2013/05/31/n...aken/27460144/
|
|
#448 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Og lar det henge i lufta "ingen av ungdommene i bygda hennes har vitna... det kanskje ligg noe der"
Sist redigert av Kahlan : 31-05-13 kl 18:24. |
|
|
|
|
#449 |
|
Ringskrømt
|
Boikotter ikke flust av Fp-ere VG nettopp av den grunn, da? At de ikke tar hensyn til retningslinjene? Å forvente at de plutselig skal begynne å gjøre det og samtidig legge til side det som selger, er og blir naivt. |
|
|
|
|
#450 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Ordførersaken 3 (gaflet fra tråd 2)My eyes!
|
|
#451 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Javel. Deg om det. Jeg velger å si fra og klarer ikke å se hva som er så naivt med det.
|
|
|
|
#452 |
|
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Sv: Ordførersaken 3 (gaflet fra tråd 2)Jeg forstår ikke at han kan tillate seg, og atjournalisten tillater at han sitter der og småsuller og hinter om at han har mer å sverte jenta med. Det virker som om han bare er ute etter å gjøre seg mer interessant og så tvil hos andre. Det er så ekkelt. ÆÆÆÆSJ!!
|
|
|
#453 |
|
koko
|
Sv: Ordførersaken 3 (gaflet fra tråd 2)Nå må de virkelig slutte å gi han forsider og sendetid. Riksklovnen.
|
|
#454 |
|
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
Sv: Ordførersaken 3 (gaflet fra tråd 2)Jeg kan virkelig ikke forstå at pressen ønsker å tjene som Øygards talerør til folket, slik jeg mener innslaget på nyhetene nå i kveld fremstår som. Jeg ser en straffedømt mann som får lov til å hinte om "nye bevis" og om at alle vet noe (om jenta) som ikke vi vet, og dette får han altså lov til å gjøre i beste sendetid. Jeg forstår at mediene dekker saken grundig, men jeg forstår ikke at de ikke ser faren for at de selv blir manipulert. |
|
|
|
|
#455 |
|
Shake it out!
|
Sv: Ordførersaken 3 (gaflet fra tråd 2)Altså. Hva i alle dager er disse "alternative måtene" å bevise uskyld på som ikke innebærer anke?
|
|
#456 |
|
Be happy!
Sv: Ordførersaken 3 (gaflet fra tråd 2)Mannen er gal og media gir han plass til å vralte rundt. Det irriterer meg grenseløst! Det er rett og slett håndlig å la en dømt overgriper få boltre seg i media.
|
|
#457 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
Sv: Ordførersaken 3 (gaflet fra tråd 2)Det aner meg at når dommen er rettskraftig, så kommer han til å fremme saken som justismord ørtogpørti ganger. Idiot.
|
|
#458 |
|
Be happy!
Sv: Ordførersaken 3 (gaflet fra tråd 2)Og alle avisene kommer til å la ham. Arg.
|
|
#459 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Ordførersaken 3 (gaflet fra tråd 2)Han er jo faen ikke sann!!!!!!!!
|
|
#460 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Ordførersaken 3 (gaflet fra tråd 2)Takk for at noen kan skrive litt fornuftig og!
![]() |
|
|