|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
kamerat
|
Sv: Syden med baby: Hva bør med?Jeg ser du tenker på å ta med ergosele – du har ikke tilfeldigvis bæremeis? Jeg sier det fordi vår beste venn på diverse Hellas-turer med småbarn har vært en bæremeis med soltak. Så puttet vi på ungen florlette, lange bukser og ditto langermet bluse, samt sokker, og hey presto! en helt solbeskyttet unge som ikke ble varm og svett av vår kroppsvarme. Anbefales.
|
|
|
#22 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Syden med baby: Hva bør med?Jeg ville tatt med en langarmet/langbeinet UV-drakt. Det er ikke lett å holde en baby på den alderen i skyggen hele tiden og de synes det er moro og utforske litt rundt både på stranda og i vannet. Så en god UV-drakt og en god solhatt med brem som har UV-beskyttelse ville jeg hatt med. Barnas Hus har pleid å ha det, men ser også at KappAhl og andre kjedebutikker også har hatt sånne UV-drakter de siste årene til barn i alle aldre. P.o.P har også noen fine med lange armer og lange bein. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Syden med baby: Hva bør med?Jeg ville nok sett om det gikk an å låne en bæremeis om det går an. Det er veldig veldig varmt for alle å bære i "vanlig" bæretøy. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Syden med baby: Hva bør med?
Vi fikk fint inn 3 pakker bleier sammen med en vogn i prampacken og det er da ingen skarpe kanter el. på bleier så det ville jeg ikke tenkt på en gang.
|
|
|
#25 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Oct 2012
![]() ![]() |
Sv: Syden med baby: Hva bør med?Vi reiste med mindre baby på toukerstur fjor, og tok med bleier. Gikk riktignoktom og måtte kjøpe, men ingen krise det selv om de er noe dyrere enn her. Har du plass så ta med. Ville også tatt med badebleier, for de var veldig dyre. (Uten at jeg vet om det er nødvendig mtp. vaskbar som du skal ha med). |
|
|
|
|
|
#26 |
|
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
Sv: Syden med baby: Hva bør med?Tusen hjertelig takk for mange, flotte tips og råd - noterer så blekket spruter
|
|
|
|
#27 |
|
Off the map.
|
Sv: Syden med baby: Hva bør med?Jeg har vært mye i syden (spania, men det går vel mye for det samme)
|
|
|
#29 |
|
#IsItOctoberYet?!
Sv: Syden med baby: Hva bør med?
Han er for stor for den
|
|
|
|
#30 |
|
Medlem siden: Dec 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Syden med baby: Hva bør med?Så et blogginnlegg om et stort barn som satt i en slik, hadde jeg bare husket hvilken blogg det var.. Dette barnet var større (eldre) enn våres små ihvertfall Izzi (kan jo låne det og la være å bruke det?) |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Muligens verdt å vente på
|
Sv: Syden med baby: Hva bør med?Det er greit å ha med et lite teppe, som babyen kan ligge på. Det brukte vi mye da vi var på tur med 5-6 måneder gammel baby.
|
|
|
#33 |
|
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Syden med baby: Hva bør med?God tur, høres deilig ut!
|
|
|
#34 |
|
#IsItOctoberYet?!
Sv: Syden med baby: Hva bør med?Jepp, skal sjekke med venninnen min om hun har tenkt å bruke den mens vi skal bort
|
|
|
|
#35 |
|
Sv: Syden med baby: Hva bør med?Jeg hadde med begge deler. Litt greit å ha engangs i bakhånd når tøybleiene skal vaskes, feks. Men hadde abre med ei pakke (var der i to uker) |
|
|
|
|
|
#36 |
|
#IsItOctoberYet?!
Sv: Syden med baby: Hva bør med?Vi har kjøpt med tre pakker Huggies engangsbadebleier, og så har vi to vaskbare, i tillegg til UV tre sett UV tøy. Bæsjer han seg helt ut i den vaskbare så må den i maskin (det erfarte jeg ihvertfall med storebror).
|
|
|
|
#37 |
|
Sv: Syden med baby: Hva bør med?Ja da skulle en tro at dere ligger godt ann? |
|
|