|
|||||||
| Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Permakulturell
|
Sv: Vil du være med på et internasjonalt forskningsprosjekt om norsk setningsbygning?Har svart.
|
|
|
#62 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Vil du være med på et internasjonalt forskningsprosjekt om norsk setningsbygning?
Jeg mente på min dialekt. En vil si "å gje", tror jeg.
|
|
|
#63 |
|
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vil du være med på et internasjonalt forskningsprosjekt om norsk setningsbygning?Fullført.
|
|
|
#64 |
|
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Sv: Vil du være med på et internasjonalt forskningsprosjekt om norsk setningsbygning?Abonnerer og svarer i morgon.
|
|
|
|
#65 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Vil du være med på et internasjonalt forskningsprosjekt om norsk setningsbygning?
Som om du snakker bergensk fremdeles.
|
|
|
|
#66 |
|
Prettiest mess ever seen
|
|
|
|
#68 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Sv: Vil du være med på et internasjonalt forskningsprosjekt om norsk setningsbygning?Hehehe, jeg leste adressen i lenken "whaddican" som slangversjon av "what I can" før det gikk opp for meg at det var navnet til professoren da jeg leste lenger ned |
|
|
|
|
|
#69 |
|
Tåler regn
|
Sv: Vil du være med på et internasjonalt forskningsprosjekt om norsk setningsbygning?Jeg logget meg inn og ville delta. Men jeg har nok vært for sein.... NORSK I DAG: forskningsprosjekt Spørreundersøkelsen er nå avsluttet, tusen takk for at du var villig til å delta! |
|
|
|
![]() |
|
|