|
Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Earthling
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Visning i Grottenveien 1I går var vi på visning i Grottenveien 1. Jeg har fulgt med serien siden begynnelsen, og fått masse inspirasjon. Siden jeg ikke bor spesielt langt unna, tok jeg turen dit i går med en venn. Det var veldig morsomt å hilse på de fire parene (litt rart, og), og leilighetene var ganske annerledes enn på skjermen. Men veldig fine, alle sammen. Selv om Vidar og Christian ennå ikke har rettet opp i en del av feilene som ble påpekt i tidligere episoder. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
En, av to-tre
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Visning i Grottenveien 1Hvilken leilighet likte du best? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Earthling
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Visning i Grottenveien 1Jeg likte nok Arne og Bente sin best, men liker veldig godt flisvalgene til Vidar og Christian. Jeg ble litt skuffet over at de hadde malt over den røde veggen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
En, av to-tre
Medlem siden: Apr 2011
![]() Re: Visning i Grottenveien 1Av det vi har sett på tv har jeg likt Vidar og Christian sin leilighet best - og da tenker jeg på utseende, ikke nødvendigvis kvaliteten på håndverket, hehe. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Tre små T
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Visning i Grottenveien 1Av det jeg har sett på tv liker jeg det unge paret.
![]() |
#9 |
weird
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Visning i Grottenveien 1Jeg må innrømme at jeg syntes Tine og Torbjørn sin var fin. Spesielt det at de restaurerte peisen. Altså på tv. Jeg var ikke på visningen i RL.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Borte
|
![]() Sv: Re: Visning i Grottenveien 1
Tja, det har jo hatt veldig mange håndverkere inne. Jeg ville vært mer bekymret om de hadde gjort alt selv.
![]() |
#11 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Visning i Grottenveien 1Har ikke sett programmet, men ut fra bildene likte jeg Christine/Patrick sin leilighet desidert best, tror jeg, men Vidar/Christian sin har finere kjøkken og stiller nok ganske likt. Dette uten at jeg vet noe om slett håndverk etc. Bente/Arne sin var veldig fin den og, mens Tine/Torbjørn sin likte jeg minst, men de er jo som sådan fine leiligheter alle fire, absolutt.
![]() |
#12 |
Ringskrømt
|
![]() Sv: Visning i Grottenveien 1
Jeg så programmene, og husker jeg tenkte å neeeeeei, bytt den ut mot en sånn fin ny med utsikt til flammene fra alle vinkler. Jeg hadde ikke kjøpt Tine og T sin pga peisen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
weird
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Visning i Grottenveien 1Hmpf!
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Visning i Grottenveien 1
Jeg ja? Jeg stusset over det bare i programmet, for alle sa peis der. Og da lurte jeg på om det er sånn at det kalles peis andre steder.
![]() |
|
|