|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#4 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ordførersaken 3 (gaflet fra tråd 2)
|
|
|
|
|
#6 |
|
Fortynnet
|
Sv: Ordførersaken 3 (gaflet fra tråd 2)Her er den ikke mindre fascinerende tolkningen til kreisi gammel anarkistdame av griseprat som støtteaktivitet: |
|
|
|
|
#7 |
|
Sånn passe sane
|
Sv: Ordførersaken 3 (gaflet fra tråd 2)Jeg kjenner at jeg bare må fokusere på det viktigste. Han ble dømt. Hun ble trodd av retten. Han sitter i fengsel.
|
|
#8 |
|
Drømmer
|
Sv: Ordførersaken 3 (gaflet fra tråd 2)Han dropper å klage inn saken til Den europeiske menneskerettighetsdomstolen. |
|
|
|
|
#10 |
|
Fortynnet
|
Sv: Ordførersaken 3 (gaflet fra tråd 2)Takk! |
|
|
|
|
#11 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Ordførersaken 3 (gaflet fra tråd 2)
Kanskje jenta, i likhet med Sara Svensson i Knutby, fikk meldinger sendt fra Gud?
|
|
#12 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Ordførersaken 3 (gaflet fra tråd 2)Vil ville selvsagt forstått konteksten som gjorde at grisemeldinger ble en naturlig del av et far-datter-forhold.
|
|
#13 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Ordførersaken 3 (gaflet fra tråd 2)Men altså......
|
|
|
#14 |
|
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
Sv: Ordførersaken 3 (gaflet fra tråd 2)Blodtrykket har ikke godt av dette..
|
|
#17 |
|
Glamorøs
|
Sv: Ordførersaken 3 (gaflet fra tråd 2)Jeg leser KK hver dag, og hadde ikke forventet dette i det hele tatt. Jeg syns heller ikke redaktøren greier på noe som helst vis å argumentere for hvorfor det var et ok valg.
|
|
#19 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Ordførersaken 3 (gaflet fra tråd 2)Denne tekstmeldingen, hvor har dere lest den hen?
![]() |
|
|