Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

Bestemorsruter

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-05-13, 11:46   #1
Bobbelur
...we have cookies
 
Bobbelur sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 2.642
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Bestemorsruter

Jeg har sett at noen har heklet bestemorsruter etter andre oppskrifter enn det vi vanligvis forbinder med bestemorsruter. Men jeg finner ikke tilbake til hverken hvem det var eller linken til oppskriften.
Det jeg husker er at det var en bloggadresse og at det lå flere ulike granny squares-oppskrifter der. Noen som husker eller har link?

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-13, 12:18   #2
tjolahopp
Erfaren
 
Medlem siden: Nov 2011
Innlegg: 1.004
tjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bestemorsruter

Kan det være denne? Sirkel i kvadrat: http://solgrim.blogspot.no/2009/06/s...i-kvadrat.html
Vet ikke om det ligger flere forskjellige oppskrifter der.

tjolahopp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-13, 12:23   #3
Bobbelur
...we have cookies
 
Bobbelur sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 2.642
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Bestemorsruter

Nei, det var ikke den. Oppskriften(e) var på engelsk.
Men takk! Kan være jeg må prøve meg på et teppe i slike ruter etterhvert også.

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-13, 19:00   #4
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.285
Blogginnlegg: 264
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bestemorsruter

Her har du noen å velge mellom. 101 Free Granny Square Patterns

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-13, 20:26   #5
tjolahopp
Erfaren
 
Medlem siden: Nov 2011
Innlegg: 1.004
tjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bestemorsruter

Opprinnelig lagt inn av Bobbelur, her.

Nei, det var ikke den. Oppskriften(e) var på engelsk.
Men takk! Kan være jeg må prøve meg på et teppe i slike ruter etterhvert også.

Jeg har heklet det, og synes det ble nokså fint. Til å være mitt første, og antakeligvis siste, bestemorruteteppe. Det blir jo så vanvittig mange tråder å feste! Jeg skal ikke bevege meg inn på linken frukt la her, i tilfelle jeg er så gal å ville begynne på et nytt.

tjolahopp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-13, 23:54   #6
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.285
Blogginnlegg: 264
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bestemorsruter

Opprinnelig lagt inn av tjolahopp, her.

Jeg har heklet det, og synes det ble nokså fint. Til å være mitt første, og antakeligvis siste, bestemorruteteppe. Det blir jo så vanvittig mange tråder å feste! Jeg skal ikke bevege meg inn på linken frukt la her, i tilfelle jeg er så gal å ville begynne på et nytt.


Jeg har lyst til å hekle et teppe selv, men vet ikke om jeg orker/har tid til å feste en million tråder!

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-13, 10:28   #7
Bobbelur
...we have cookies
 
Bobbelur sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 2.642
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Bestemorsruter

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Her har du noen å velge mellom. 101 Free Granny Square Patterns

Takk, den siden fant jeg da jeg googlet. Jeg tror ikke det var den siden heller. Mange fine her også!

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
bestemorsruter


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no