Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

17. mai-toget i Oslo

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-05-13, 23:18   #21
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Re: 17. mai-toget i Oslo

Hm, da spørs det om det blir kongensgt på oss også. Gruer meg bittelitt til å dra til sentrum med tvillingvog, jeg må innrømme det.

Gammel 16-05-13, 23:19   #22
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 17. mai-toget i Oslo

Hvor i Kongens gate? Jeg finner jo ikke noe kart over løypa på nett?

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-13, 23:26   #23
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Storm, her.

Mener du starten av ruta?

Hvor i Kongensgate?

Fra festningsplassen og bort til Karl Johan. Det er i starten av ruta, ja.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-13, 23:29   #24
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Uff, gruer meg til dette kaoset nedi gryta.

Når gutta er hentet på Rådhuset så skal vi i racerfart tilbake til skolen for vi har via eldstemann sin klasse ansvar for lekene i år.
Snakk om pes. Da er vi på farten fra 8.10 til 16.30 i år.

Sist redigert av GinaK : 18-05-13 kl 10:32.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-13, 23:29   #25
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Fra festningsplassen og bort til Karl Johan. Det er i starten av ruta, ja.

Puh. Takk!

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-13, 23:50   #26
apan
I mål

apan sin avatar

Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sent svar. Nei, jeg mener på slutten. Etter Slottsplassen.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-13, 23:51   #27
apan
I mål

apan sin avatar

Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ciela, her.

Vi pleier å benke oss ved saga kino . På en kafe der . Når man har vinket til arvingen kan man bare gå ned å hent etterpå.

Pleier det være ledig? Ute?

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-13, 23:55   #28
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Vi pleier sånn ca hjørnet Prinsensgt./Kongensgt. med treffplass Ebbesen&Jensen. :detaljert:

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-05-13, 20:10   #29
Blånn
Bør lage seg en tittel selv

Blånn sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Fasit: Vi gikk fra Prinsessens plass ca. Kl. 11.30. Ankomst bussene ca. kl. 12.45.

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-05-13, 20:13   #30
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det var veldig forsinket i år.

Gammel 17-05-13, 21:13   #31
Blånn

Blånn sin avatar

Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Det var veldig forsinket i år.

Sannsynligvis fordi oppstillinsplassen på Fesningsplassen var delt i to av en brakke på tvers... Det var relativt kaotisk i følge fanebæreren til korpset på skolen.

-Jim Carrey-
Gammel 17-05-13, 22:48   #32
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Men jeg så flotte Tallula hog Hiawata. og jentene til Heiko (jaffal den største ) og omtrent alle andre barn i Oslo mens vi ventet på vår skole.

Gammel 17-05-13, 23:02   #33
Blånn

Blånn sin avatar

Standard

Og sikkert meg...

-Jim Carrey-
Gammel 17-05-13, 23:05   #34
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Standard

Og sikkert deg, Blånn!

Gammel 17-05-13, 23:34   #35
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Blånn, her.

Sannsynligvis fordi oppstillinsplassen på Fesningsplassen var delt i to av en brakke på tvers... Det var relativt kaotisk i følge fanebæreren til korpset på skolen.

Ja, og innslippet til plassen var heller ikke så smooth. En av militærvaktene slapp inn en buss midt i toget til vår skole, som i stedet for å vente når han så at det kom gående masse barn bak korpset heller prøvde å presse dem unna. Det var generelt mer kaotisk enn de to foregående årene vi har deltatt.

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

Men jeg så flotte Tallula hog Hiawata. og jentene til Heiko (jaffal den største ) og omtrent alle andre barn i Oslo mens vi ventet på vår skole.

Jeg så Heiko og Juste, men de kjente ikke igjen meg i full bunadsmundur, og flotte Palmen med en knusbedårende tvin.

Gammel 17-05-13, 23:38   #36
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

Så hyggelig at du kjente henne igjen.

Jeg så Heiko og Juste, men de kjente ikke igjen meg i full bunadsmundur, og flotte Palmen med en knusbedårende tvin.

Nei så dumt, jeg skulle veldig gjerne sett deg i full bunadsmundur!

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-05-13, 23:56   #37
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Standard

Dere så riktig så fine ut, Heiko!

Gammel 18-05-13, 09:42   #38
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Vi var såå heldige.
Det var selvfølgelig stappfullt langs løypa og jeg orker ikke å stå sånn og presse på i mengder, dessuten er jeg så lav så jeg ville uansett ikke sett gutta.
Noen som stod langs rekka der ved Universitetet hørte at vi snakket om dette så de sa at vi selvfølgelig skulle få full utsikt når skolen vår kom forbi.
Så vi fikk drømmeutsikt og fikk fine bilder. Så trakk vi oss ut når gutta hadde passert.
Supert altså, for dette er eneste gangen som skolen vår går i toget i sentrum ila de årene de går på barneskolen.
Vi fikk tom plass til 6 stykker på en uterestaurant og satt der en god stund så vår opplevelse av sentrumstoget ble flott.

Gammel 18-05-13, 10:21   #39
Blånn

Blånn sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Vi var såå heldige.
Det var selvfølgelig stappfullt langs løypa og jeg orker ikke å stå sånn og presse på i mengder, dessuten er jeg så lav så jeg ville uansett ikke sett gutta.
Noen som stod langs rekka der ved Universitetet hørte at vi snakket om dette så de sa at vi selvfølgelig skulle få full utsikt når skolen vår kom forbi.
Så vi fikk drømmeutsikt og fikk fine bilder. Så trakk vi oss ut når gutta hadde passert.
Supert altså, for dette er eneste gangen som skolen vår går i toget i sentrum ila de årene de går på barneskolen.
Vi fikk tom plass til 6 stykker på en uterestaurant og satt der en god stund så vår opplevelse av sentrumstoget ble flott.

Det er helt vanlig at man slipper fram når skolen kommer. Vi står nesten alltid ved Nathionateateret mot universitetet og slipper alltid fram når skolene våre kommer. (Ja, flertall... Guttenes skole, skolen jeg jobber på og skolen mamma jobber på. I fjor tok flaggborgen på min skole piruett for meg midt på Karl Johan)

-Jim Carrey-
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:57.