|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#23 |
|
Glamorøs
|
Sv: 17. mai-toget i Oslo
|
|
|
#24 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: 17. mai-toget i OsloUff, gruer meg til dette kaoset nedi gryta.
Sist redigert av GinaK : 18-05-13 kl 10:32. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: 17. mai-toget i OsloFasit: Vi gikk fra Prinsessens plass ca. Kl. 11.30. Ankomst bussene ca. kl. 12.45.
|
|
|
#31 |
|
|
Sannsynligvis fordi oppstillinsplassen på Fesningsplassen var delt i to av en brakke på tvers... Det var relativt kaotisk i følge fanebæreren til korpset på skolen.
|
|
|
#32 |
|
Trøtt
|
Sv: 17. mai-toget i OsloMen jeg så flotte Tallula hog Hiawata.
|
|
|
#35 |
|
Glamorøs
|
Ja, og innslippet til plassen var heller ikke så smooth. En av militærvaktene slapp inn en buss midt i toget til vår skole, som i stedet for å vente når han så at det kom gående masse barn bak korpset heller prøvde å presse dem unna. Det var generelt mer kaotisk enn de to foregående årene vi har deltatt.
Jeg så Heiko og Juste, men de kjente ikke igjen meg i full bunadsmundur, og flotte Palmen med en knusbedårende tvin.
|
|
|
#36 |
|
Helt konge
|
Så hyggelig at du kjente henne igjen.
Nei så dumt, jeg skulle veldig gjerne sett deg i full bunadsmundur! |
|
|
|
|
|
#38 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: 17. mai-toget i OsloVi var såå heldige.
|
|
|
|
#39 |
|
|
Det er helt vanlig at man slipper fram når skolen kommer. Vi står nesten alltid ved Nathionateateret mot universitetet og slipper alltid fram når skolene våre kommer. (Ja, flertall... Guttenes skole, skolen jeg jobber på og skolen mamma jobber på. I fjor tok flaggborgen på min skole piruett for meg midt på Karl Johan)
|
![]() |
|
|