Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

ESC Malmø 2013

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-05-13, 09:07   #101
Flubby
Crazy Cat Lady

Flubby sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Sv: ESC Malmø 2013

Opprinnelig lagt inn av -Nj-, her.

Jeg hadde 7/10 riktige!
Syns også montenegro og Serbia skulle gå videre!
(Men nå blir det mindre baltiske land i finalen da)

Serbia? De var jo aldeles skrekkelige! Surt og jævlig, og et rollespill jeg ikke skjønte noe av. Har sett bedre på skolerevy altså.

Gammel 15-05-13, 14:42   #102
Orkide
Utenlands

Orkide sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Orkide er populærOrkide er populærOrkide er populærOrkide er populær
Standard

Gikk Nederland videre altså? Jeg synes den er rar og kjedelig, men den er selvsagt kjempepoppis her.

Orkide er ikke aktiv  
Gammel 15-05-13, 14:44   #103
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes den fra Østerrike var fin, jeg.

Gammel 16-05-13, 12:35   #104
Flubby
Crazy Cat Lady

Flubby sin avatar

Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Først og fremst: Lykke til Margaret, og heia Norge!

Bortsett fra Margaret har jeg et par andre favoritter i kveld. Valentina Monetta for eksempel, og Esma fra Macedonia. Men mest av alt gleder jeg meg til å se Cezar synge live:

(Kilde: youtube.com)

Gammel 16-05-13, 12:43   #105
sindrome
Boler'o?

sindrome sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
sindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de fleste
Standard

Romania
Underholdningsverdi!!

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er aktiv nå  
Gammel 16-05-13, 13:08   #106
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Au, ørene mine! Cezar kjører jo samme kjoletrikset som filmlerretkjoledamen i forrige semi. Og så synes jeg det er litt teit å tyvstarte med konfettien. (Sparker litt til Danmark også der.) Uansett er jeg litt ekstra glad vi ikke sendte Solli-Tangen nr. to i år. Operametalen han kunne stille opp med ville sett temmelig puslete ut sammenliknet med dette.

Jeg er spent på de andre nordiske bidragene i kveld. Finlands elleville stalkerbryllupssang fikk meg i hvert fall til å flire godt, og selv om jeg nesten sovnet av den islandske balladen, må jeg innrømme at Eythor Ingi har en flott stemme. Ellers har jeg hatt det travelt, og har ikke hatt tid til å høre gjennom alle sangene denne gangen. Kommer sterkere tilbake neste år.

Til slutt: Gleder meg veldig til i kveld. Heia Margaret! Uansett hvordan det går synes jeg Norges bidrag i år har stil, klasse og kvalitet.

Kaija er ikke aktiv  
Gammel 16-05-13, 14:14   #107
Flubby
Crazy Cat Lady

Flubby sin avatar

Standard

Er det ikke litt vittig at jeg akkurat kom fra fastlegen min med resept på apocillin? Jeg har fått ørebetennelse

Gammel 16-05-13, 15:33   #108
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 361
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Flubby, her.

Er det ikke litt vittig at jeg akkurat kom fra fastlegen min med resept på apocillin? Jeg har fått ørebetennelse

Og god bedring, selvsagt!

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv  
Gammel 16-05-13, 22:11   #109
Kaija

Kaija sin avatar

Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Selvfølgelig klarte jeg å knuse en stor flaske hostesaft på badet akkurat idet sendingen startet. Klisset er halvveis opptørket, de største glassbitene er plukket bort, og gutta er advart om at de må trø forsiktig. Nå er jeg Klar til å kommentere kjoler, dresser, paljetter, høyt hår og sure toner. Gleder meg til fp og ESC i skjønn forening.

Kaija er ikke aktiv  
Gammel 16-05-13, 22:13   #110
Alexa
Nå da?

Alexa sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 5
Alexa er populærAlexa er populærAlexa er populærAlexa er populærAlexa er populær
Standard

Ute av sync?

Gammel 16-05-13, 22:14   #111
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Lyden er aldeles ute av sync gitt.

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv  
Gammel 16-05-13, 22:15   #112
Orkide
Utenlands

Orkide sin avatar

Standard

Himmel for noen flagrende kjoler.

Orkide er ikke aktiv  
Gammel 16-05-13, 22:16   #113
Kaija

Kaija sin avatar

Standard

Latvia: Glitter og paljetter i massevis. Sangen har jeg glemt.
San Marino: Det ble nesten som to sanger, synes jeg. Del en hang ikke helt sammen med del to. Ellers helt ok.

Kaija er ikke aktiv  
Gammel 16-05-13, 22:19   #114
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Jeg likte Latvia. Nr 2 var fæl, denne røde frodige damen er jo eh... Interessant!

Gammel 16-05-13, 22:19   #115
Kaija

Kaija sin avatar

Standard

Makedonia: Trøste og bære, dette er i hvert fall langt langt borte fra hva jeg noen sinne vil kunne finne på å like.

Kaija er ikke aktiv  
Gammel 16-05-13, 22:22   #116
Kaija

Kaija sin avatar

Standard

"Aserbajdsjan: Sånne "se så kjekk jeg er-typer går ikke helt hjem hos meg. Stilig med opp ned-skyggedanseren.
Litt pompøst og klissete, men sikkert ikke egentlig dårlig.

Kaija er ikke aktiv  
Gammel 16-05-13, 22:23   #117
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Hvilket nr synger Margaret på?

Gammel 16-05-13, 22:23   #118
Orkide
Utenlands

Orkide sin avatar

Standard

Den var grusom rett og slett!

Hold me just unfold me spås gode sjanser av de nederlandske kommentatorene. Ingen favoritt hos meg.

Orkide er ikke aktiv  
Gammel 16-05-13, 22:24   #119
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes ikke den sangen var så verst, jeg.

Gammel 16-05-13, 22:24   #120
Kaija

Kaija sin avatar

Standard

Margaret er nr. 13

Kaija er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:41.