Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Har du boligalarm?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Se resultatene: Er du tilknyttet boligalarm?
Ja 66 50,77%
Nei 64 49,23%
Deltakere: 130. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-05-13, 16:19   #28
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du boligalarm?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Den blir en del billigere om man har alarm, forresten. Hos oss gikk det nesten opp-i-opp, og med tanke på den betydelige økte brannsikkerheten man får på kjøpet så blir det ganske rimelig, syns jeg.

Da har du en helt annen forsikring enn vi har. Vi sparer rundt 500 kr i året på forsikringen hvis vi installerer alarm, og alarmene jeg har sett på koster 250–350 kr måneden.

Hovedgrunnen til at vi ikke har, er at ingen av de forsikringene jeg har sjekket har hatt noe fornuftig å komme med i forhold til brann: to varslere er det meste jeg har funnet inkludert i prisen, med en formue i ekstra gebyr om man skal ha fire (eller ti, som er det vi burde hatt). Det brannopplegget som vanlige alarmer har inkludert er rett og slett verdiløst for oss.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:30.