|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
| Se resultatene: Soler du deg toppløs på rygg offentlig? | |||
| Ja! |
|
8 | 3,79% |
| Nei! |
|
197 | 93,36% |
| Annet - spesifiser i tråden |
|
6 | 2,84% |
| Deltakere: 211. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#84 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sole seg toppløs?
Ikke? I det øyeblikket man blir "pålagt" noe kun fordi man er kvinne, så er det for min del vanskelig å tenke noe annet enn undertrykking. |
|
|
|
|
|
#85 |
|
© All rights reserved
|
Jeg synes det er å dra den alt for langt. |
|
|
|
|
|
#86 |
|
Superduperaktiv
Akkurat de samme argumentene kan brukes til fordel for å få kvinner til å gå med heldekkende plagg. Noen blir alltid støtt. |
|
|
|
|
|
#88 |
|
© All rights reserved
|
Jeg synes du drar den alt for langt i denne tråden, og da er det vanskelig å diskutere saklig. Det er forskjell på å dekke til pupper (vi snakker lapper på ca 10 x 10 cm her) og heldekkende hopeplagg/klesplagg. Sånn sett kan du jo si at alle skal få lov å gå rundt naken hvor de vil, for dekkende tøy er undertrykkende.
Forskjell, ja. Men ikke veldig stor. |
|
|
|
|
|
#91 |
|
This is normal!
|
Sv: Sole seg toppløs?Det finnes menn med større bryster enn meg. Hvorfor mener du at kvinners bryster bør dekkes til når det gjelder andre regler for menn, 007? Er rumper annerledes enn bryster? Er stringtruser ok, men man må ha bikinioverdel på? Er stringtruser greit for kvinner, men ikke for menn?
|
|
|
|
#92 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sole seg toppløs?Det at man reagerer på nakne kvinnebryster i offentligheten, har jo med kultur å gjøre og har ikke nødvendigvis en logisk forklaring. Jeg reagerer mer på nakne kvinnepupper enn nakne mannepupper på stranden, selv om mannepuppene er større. Jeg synes også det er uapetittelig å sitte ved samme bord som en ammende kvinne hvis det betyr at jeg får store, blåsprengte pupper i fleisen. Jeg skulle sikkert ha vært mer open-minded når det gjelder slikt, men jeg synes faktisk at nakne kroppsdeler der det ikke er naturlig (for meg) med nakne kroppsdeler er litt ekkelt. (Fellesdusjer går f.eks helt greit.) |
|
|
|
|
|
#93 |
|
This is normal!
|
Og det er selvfølgelig greit.
|
|
|
|
#94 |
|
Superduperaktiv
|
|
|
|
|
|
#95 |
|
© All rights reserved
|
rine har egentlig skrevet det samme som jeg mener om saken, men jeg svarer likevel. |
|
|
|
|
|
#96 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Sole seg toppløs?Jeg sier som agenten, pupper er for meg omtrent like intimt som underliv. |
|
|
|
|
|
#97 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Sole seg toppløs?"Rompeballa overalt- æ føl æ blir overfalt"...:nynner: (Insert det som passer- f.eks blåsprengte pupper: ) |
|
|
|
|
|
#98 |
|
Fortynnet
|
Sv: Sole seg toppløs?Jeg syns ikke heller noe om å ha melkesprengte pupper i fri flyt 30 cm fra meg på restaurant, noen få ganger har jeg opplevd veldig lite diskret amming. Men jeg syns det skal gå an å amme overalt, selv om det er en klar fordel å gjøre det uten å vifte med hele puppen løs og lufttørke på kafé. |
|
|
|
![]() |
|
|