|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy
![]() |
Visningsmåter
![]() |
![]() |
#23 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Har kjole, mangler sko
Ja, godkjent antall ligger et sted mellom 1 og Imelda Marcos. Det gir plenty av handlerom for de fleste.
![]() |
![]() |
#24 |
Panzerekstremfeminist
|
Jeg trenger dem i sort. Virkelig. Og så trenger jeg de mintgrønne sandalene litt lenger oppe. Fordi de er så fine!
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
© All rights reserved
|
De var fine! |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Erfaren nok
|
Jeg har samme kjole (bombe!) - og har planer om brun/beige sko til.
![]() |
#29 |
© All rights reserved
|
Samme kjole? Ja, det var en bombe. Sist redigert av 007 : 23-04-13 kl 16:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Har kjole, mangler skoJeg vil også ha sånn grønn kjole. Men de var utsolgt når jeg skulle kjøpe.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
kan tilsettes alkohol
|
![]() Sv: Har kjole, mangler skoJeg tror knallrøde, helt enkle pumps også kunne vært kult til. Kontraster er fint.
![]() |
|
|