Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Bygge ut etter barnas behov?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Se resultatene: Ville du kjøpt hus/bygget ut etter behov familien vil ha de neste 10-12 årene?
Ja - du har rett! 121 90,30%
Nei - mannen din har rett! 4 2,99%
Noe annet og mer nyansert (som utdypes i tråden ) 9 6,72%
Deltakere: 134. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-05-13, 10:37   #11
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 36
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bygge ut etter barnas behov?

Kan man ha for stort hus?

Neida. Jeg skjønner at noen ønsker seg mindre plass og flytter i leilighet når ungene har flytta ut, men det ligger ikke for meg. Vi har to små barn som fint kunne delt rom, og flere rom som vi ikke bruker til daglig. Jeg liker å alltid ha plass til dem som måtte ønske å være hos oss (i praksis ingen, for øyeblikket ), og skal nok fint fylle opp plassen på to knøttsmå soverom til, den dagen ungene flytter. Vi hadde blitt sprø av å tråkke oppi hverandre og det bedrives til dels plasskrevende hobbyer i huset. Vi har elleve rom, om vi ikke teller boder, ganger og bad, så vi har i alle fall tenkt langsiktig da vi kjøpte...

Jeg hadde bygd ut eller kjøpt større, om økonomien tillot det. Det er pes mens det står på, men verdt det. Aleinetid! (Vi bor på landet, så vårt hus kosta ikke mer enn hva mange betaler for en vanlig leilighet.)

Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:23.