Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-04-13, 16:25   #381
Michelle
X First Lady

Medlem siden: Sep 2006
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)

Opprinnelig lagt inn av Najade, her.

Viss kona hadde problemer med det, så skulle en jo tro at man kanskje tenkte seg om?

Vet du jeg tror han lever så i sin egen perfekte verden så jeg tror ikke han reflekterer engang at han selv kan gjøre noe galt.

Michelle er ikke aktiv  
Gammel 29-04-13, 16:28   #382
Najade
Tidsklemt

Najade sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Najade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hillary, her.

Vet du jeg tror han lever så i sin egen perfekte verden så jeg tror ikke han reflekterer engang at han selv kan gjøre noe galt.

Ja, egentlig så lurer jeg jo ikke på dette når jeg tenker meg om.
Han er jo på en helt annen planet.

Najade er ikke aktiv  
Gammel 29-04-13, 16:39   #383
Einhyrningur
Be happy!

Einhyrningur sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Jeg får høyt blodtrykk av hele fyren. Jeg kan ikke forstå at han ikke selv ser hvordan han fremstår, selv med de personlighetsfrostyrrelsen han må ha.

Jeg håper juryen ser det helt åpenbare.

Gammel 29-04-13, 16:46   #384
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror RØ er kald og kalkulerende. Og litt dum. Forklaringene hans fra en av disse skypesamtalene de har gjengitt i avisene i dag, er jo helt latterlige. Han fremstår som en fyr som ikke kan norsk og som ikke har peiling på hvordan formidle og ordlegge seg. Det meste han skal ha sagt er i følge han selv så situasjonsbetinget at det er umulig for han selv og alle andre å forstå hva han har lagt i feks "Sitt du virkelig nakjen? Orker ikke å se på deg og vite at jeg ikke får ta på deg".

Henger ikke akkurat(!) på greip når han tross alt var ordfører. For en idiot.

Joika er ikke aktiv  
Gammel 29-04-13, 16:49   #385
Einhyrningur
Be happy!

Einhyrningur sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Jeg tror faktisk at slik sitasjonen er per i dag at han ville hatt flere venner og tilhengere om han innrømmet at han er en gris på Skype. Når framstår han og tilhengerene hans som idioter, så jeg håper og tror de trekker seg unna.

Gammel 29-04-13, 17:05   #386
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Faen ta ham. Han burde blitt satt opp på torget til offentlig fiking.

Det er jo der han er nå. Takk og lov for åpne rettsaker og en åpen presse.

Teofelia er ikke aktiv  
Gammel 29-04-13, 18:19   #387
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Meissa, her.

På tv så sier forsvareren at skypeloggen er uheldig, men at det ikke beviser det han faktisk er tiltalt for. Så hvorfor sier ikke Øygard dette. Hvorfor innrømmer han ikke bare hva som faktisk står der? Ville det ikke sett bedre ut å bare si: "Ja, dette skjedde, sånn var det, men det gikk aldri videre."? Hvorfor i alle dagene komme opp med alle disse forklaringene som ikke henger på greip for noen?

Ja det er akkurat det ikke jeg begriper heller. Ved å gjøre seg så komplett utroverdig ift skypeloggene, blir han jo lite troverdig ift det han faktisk er anklaget for og som han nekter for også??

Og sånn rent omdømmemessig må det da tross alt være bedre å være enn skypegris enn en åpenlys løgner. Hvis det nå er omdømmet sitt han prøver å redde her.

m^2 er ikke aktiv  
Gammel 29-04-13, 18:46   #388
Sonja Sockersöt
Hjuleglede

Medlem siden: Oct 2006
Sonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de fleste
Standard

"Reidun Øygard: - Det kommer an på settingen, men jeg var klar over at dette var en jente som var i ferd med å bli voksen. Derfor likte jeg ikke språkbruken. Det tror jeg ikke Rune tenkte på." Ja jøss, hvis han så på henne som et barn, så var jo disse samtalene helt greie.

Sonja Sockersöt er ikke aktiv  
Gammel 30-04-13, 09:09   #389
Input

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå er disse bildene begynte å komme, jeg har vel ventet på det en stund.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 30-04-13, 09:12   #390
LaBanga
fri

LaBanga sin avatar

Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Snart kommer det vel en hvor han er tegneserieklonet med Donald også tenker jeg...

LaBanga er ikke aktiv  
Gammel 30-04-13, 09:13   #391
Input

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 30-04-13, 09:15   #392
celebelen
Dragedytteren

celebelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Det bildet gjorde meg i hvert fall kvalm.
Takk og lov for at vi lever i en tid der ting kan finnes igjen på pc'er og mobiltelefoner, jeg lurer på hvor mange saker som aldri kommer fram i lyset fordi det ikke er sjanse til å finne beviser.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv  
Gammel 30-04-13, 09:16   #393
celebelen
Dragedytteren

celebelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av LaBanga, her.

Snart kommer det vel en hvor han er tegneserieklonet med Donald også tenker jeg...

Det ville være fryktelig dårlig gjort mot Donald.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv  
Gammel 30-04-13, 09:18   #394
LaBanga
fri

LaBanga sin avatar

LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Huff, jeg ser det for meg. Donald-Øygard siklende og slurpende uten bukse foran dataskjermen.

LaBanga er ikke aktiv  
Gammel 30-04-13, 09:20   #395
m^2

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det var da veldig stille på dem idag? Hva skjer nå?

m^2 er ikke aktiv  
Gammel 30-04-13, 09:36   #396
Sonja Sockersöt
Hjuleglede

Medlem siden: Oct 2006
Sonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de fleste
Standard

Fruen vitner nå.

Sonja Sockersöt er ikke aktiv  
Gammel 30-04-13, 09:39   #397
Addison
Champagne til alt

Addison sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

En annen ting er jo også det at når man er en dreven politiker så kan man faktisk ikke forlange å bli trodd på at en trettenåring har greid å manipulere en.

Å knulle trettenåringer er ulovlig her i landet. Å utnytte svakere mennesker er svært umoralsk, selv om jenta hadde vært over lavalder.

Han er åpenbart av den sorten som ikke har indre moralsl kompass og som turer på inntil andre setter grenser, og det klarer jo ikke et tretten år gammelt barn.

Faen ta ham. Han burde blitt satt opp på torget til offentlig fiking.

Godt sagt! Helt enig, stiller meg i fikekøen.

Gammel 30-04-13, 10:10   #398
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av LaBanga, her.

Huff, jeg ser det for meg. Donald-Øygard siklende og slurpende uten bukse foran dataskjermen.

Jeg får mer de-ja-vu på bladet MAD enn Donald når jeg leser om Øygard...

Det var kanskje litt over kanten...

Gammel 30-04-13, 10:10   #399
LaBanga
fri

LaBanga sin avatar

Standard

LaBanga er ikke aktiv  
Gammel 30-04-13, 10:21   #400
Mamari
Med nebb og klør

Mamari sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Mamari er populærMamari er populærMamari er populær
Standard

Reidun Øygard: – Jeg klarer ikke å følge folk på tolkningen om seksuelt innhold, det var en type kommunikasjon de hadde seg i mellom. At det skal bli et samleie er jeg ikke med på.
tirsdag 30.april 2013 10:17

Jonas F. Christoffersen: Røhnebæk spør om Skype-meldingene igjen, i forhold til tolkninger.

Reidun Øygard fremstår som hjernedød.

Mamari er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:34.