|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#381 |
|
X First Lady
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)
Vet du jeg tror han lever så i sin egen perfekte verden så jeg tror ikke han reflekterer engang at han selv kan gjøre noe galt. |
|
|
|
|
#382 |
|
Tidsklemt
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja, egentlig så lurer jeg jo ikke på dette når jeg tenker meg om.
|
|
|
#383 |
|
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)Jeg får høyt blodtrykk av hele fyren. Jeg kan ikke forstå at han ikke selv ser hvordan han fremstår, selv med de personlighetsfrostyrrelsen han må ha.
|
|
#384 |
|
Pauset
|
Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)Jeg tror RØ er kald og kalkulerende. Og litt dum. Forklaringene hans fra en av disse skypesamtalene de har gjengitt i avisene i dag, er jo helt latterlige. Han fremstår som en fyr som ikke kan norsk og som ikke har peiling på hvordan formidle og ordlegge seg. Det meste han skal ha sagt er i følge han selv så situasjonsbetinget at det er umulig for han selv og alle andre å forstå hva han har lagt i feks "Sitt du virkelig nakjen? Orker ikke å se på deg og vite at jeg ikke får ta på deg". |
|
|
|
|
#385 |
|
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)Jeg tror faktisk at slik sitasjonen er per i dag at han ville hatt flere venner og tilhengere om han innrømmet at han er en gris på Skype. Når framstår han og tilhengerene hans som idioter, så jeg håper og tror de trekker seg unna.
|
|
#387 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Ja det er akkurat det ikke jeg begriper heller. Ved å gjøre seg så komplett utroverdig ift skypeloggene, blir han jo lite troverdig ift det han faktisk er anklaget for og som han nekter for også?? |
|
|
|
|
#388 |
|
Hjuleglede
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)"Reidun Øygard: - Det kommer an på settingen, men jeg var klar over at dette var en jente som var i ferd med å bli voksen. Derfor likte jeg ikke språkbruken. Det tror jeg ikke Rune tenkte på." Ja jøss, hvis han så på henne som et barn, så var jo disse samtalene helt greie. |
|
|
|
|
#389 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)Nå er disse bildene begynte å komme, jeg har vel ventet på det en stund.
|
|
|
#392 |
|
Dragedytteren
|
Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)Det bildet gjorde meg i hvert fall kvalm.
|
|
#393 |
|
Dragedytteren
|
Det ville være fryktelig dårlig gjort mot Donald.
|
|
#396 |
|
Hjuleglede
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)Fruen vitner nå. |
|
|
|
|
#397 |
|
Champagne til alt
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Godt sagt! Helt enig, stiller meg i fikekøen.
|
|
#398 |
|
~~~~~~~
|
Jeg får mer de-ja-vu på bladet MAD enn Donald når jeg leser om Øygard...
|
|
#400 |
|
Med nebb og klør
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() |
Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)Reidun Øygard: – Jeg klarer ikke å følge folk på tolkningen om seksuelt innhold, det var en type kommunikasjon de hadde seg i mellom. At det skal bli et samleie er jeg ikke med på. |
|
|
![]() |
|
|