Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

nnnn

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-04-13, 21:45   #261
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: nnnn

Det var da litt dramatisk, Elise, vel?

Gammel 27-04-13, 22:13   #262
Strutsen
TittelTøs

Strutsen sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Blogginnlegg: 41
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Du sier det, Strutsen! Jeg har faktisk blitt bitt av en struts en gang. Var det du? Den strutsen var veldig lite snåmart. Jeg har fortsatt et arr på hånden.

Hallo! Du kan ikke bare komme her og slenge ut av deg fremmede ord, uten å vise til en Seriøs KildeTM. Det kalles k i l d e k r i t i k k.

Og nei. Det var nok ikke jeg som beit. Det var broren min - Luis.

Strutsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-13, 22:16   #263
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Passiv-gressklippisme pga snåmart. Jeg melder meg ikke bare ut av tråden, men hele forumet!

Dramaqueen.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-13, 22:33   #264
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Martis, her.

Syns dere er litt passiv-gressklipper nå altså.

Ikke bare kaller du meg passiv, nå er jeg gressklipper åsså ja ... Makan!!!

Gammel 27-04-13, 22:51   #265
LØM
Fullverdig medlem

Medlem siden: Apr 2013
LØM har et hav av muligheter foran seg
Standard

Milde bananer Jeg ler så jeg hikstertror jeg får låne en "Up & Go" av sønnen min så jeg kan lese mer uten fare for at soffaen må byttes ut til Mandag.

LØM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-13, 22:54   #266
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av LØM, her.

...tror jeg får låne en "Up & Go" av sønnen min så jeg kan lese mer uten fare for at soffaen må byttes ut til Mandag.

Det var mer enn jeg trengte å vite altså, du trenger liksom ikke dele ALT her inne ass, og skvetting og bleier er en _sånn_ ting!

Gammel 27-04-13, 22:59   #267
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bomull, her.

Det var mer enn jeg trengte å vite altså, du trenger liksom ikke dele ALT her inne ass, og skvetting og bleier er en _sånn_ ting!

Så nå er du liksom malen på hva som kan deles her inne? Yeah right.

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-13, 22:59   #268
Strutsen
TittelTøs

Strutsen sin avatar

Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Ikke bare kaller du meg passiv, nå er jeg gressklipper åsså ja ... Makan!!!

Tre utropstegn, Bomull?

Gammel 28-04-13, 00:01   #269
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Standard

Er jeg målskive åsså nå?

Gammel 28-04-13, 00:03   #270
Taien
lettere utlada

Taien sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Er jeg målskive åsså nå?

Aim - set - FIRE!

Gammel 28-04-13, 00:53   #271
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Standard

Gammel 28-04-13, 02:24   #272
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Jeg ler meg ihjel av denne tråden. Og passiv-gressklipper er en god kandidat til å havne i god-ordliste sammen med lysfontene, adrenalinsint og næpskrell.

Gammel 28-04-13, 11:24   #273
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Strutsen, her.

Jeg melder meg ut av tråden. Gidder ikke bidra mer.

Ja, for du har jo bidratt med veldig mye fornuftig.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-13, 13:23   #274
Strutsen
TittelTøs

Strutsen sin avatar

Standard

Ikke bidratt med noe fornuftig?! Hva kaller du dette her da?!

Gammel 28-04-13, 13:26   #275
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Dere er bare teite alle sammen.,

Gammel 28-04-13, 13:33   #276
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Strutsen, her.

Ikke bidratt med noe fornuftig?! Hva kaller du dette her da?!

Nettopp! Du signerer bare det ultrafornuftige andre har sagt (undertegnede f.eks) uten å bidra selv. Les noen av mine fornuftige innlegg i tråden, så ser du hvor lista må ligge.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-13, 13:48   #277
Strutsen
TittelTøs

Strutsen sin avatar

Standard

Jada! Alle kan ikke være like saklige, utdypende og kloke som deg! Vi har alle hver vår ting å bidre med her på forumet. Som strutse-bilder, for eksempel. Hvem skulle bidratt med det om ikke jeg var her, liksom?! :impårtent:

Gammel 28-04-13, 14:55   #278
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Snakk om å gre alle under samme kam da og tro at man er så mye bedre!!?

Gammel 28-04-13, 14:59   #279
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Njulaif, her.

Jeg ler meg ihjel av denne tråden. Og passiv-gressklipper er en god kandidat til å havne i god-ordliste sammen med lysfontene, adrenalinsint og næpskrell.

Puteflau erogså et ord i den ordlisten.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-13, 19:17   #280
Taien
lettere utlada

Taien sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Jeg er IKKE teit!
Jeg er muligens avstumpet, dum, dustete, idiotisk, imbesill, innskrenket, korka, tett, tykk i hodet, uforstandig, uintelligent, uklok, uvitende men jeg er ikke på noen måte teit!

Emneord
klassiker, moderatornek

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:57.