|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#222 |
|
Til tider hjulbeint
|
Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)Han har en merkelig hukommelse, husker alt som passer han og alle bekymringer han har om henne og ingenting om omstendighetene rundt SMSer han har sendt samtidig ... |
|
|
|
|
#223 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)Herregud. |
|
|
|
|
#224 |
|
X First Lady
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)
Eller hans advokat burde ha visket han noen råd i øret. |
|
|
|
|
#225 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)Er kona hans tilstede i retten denne gangen også?
|
|
#226 |
|
Men først, kaffe!
Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)Det var en eller annen på radio i dag (PR ekspert, journalist?), som mente at Øygard enten hadde valgt å ikke følge strategien forsvarer ville, å legge seg flat og angrende, men nekte for biten ang samleie, eller så har han ikke fått det rådet i det hele tatt. Et hvert forsøk fra forsvaret, der de forsøker å ødelegge "ryktet" til jenta eller bortforklre bevis utpå viddene, fører han ut på enda dypere vann. En forfeilet taktikk. |
|
|
|
|
#228 |
|
Medlem siden: Sep 2007
Ok. Eg lurte på om ho kanskje endelig hadde forlatt han sidan ho ikkje er ved hans side på bilda i nettavisene. Men så vel var det altså ikkje.
|
|
#229 |
|
Tidsklemma
|
Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)Dagbladet nå:
Altså. Hvem gjør slikt da? Om de ikke har noe å skjule?
|
|
|
#230 |
|
Shake it out!
|
Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)Jeg blir fysisk kvalm av å lese om denne saken. Er det virkelig mulig at fyren fremdeles sitter der og bortforklarer meldingene og lager som om han bare har behandlet henne som en datter???
|
|
#231 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Jadda.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
#232 |
|
Erfaren nok
|
Og jeg skal love deg, at dessverre er det alt for mange som gjør det.
|
|
#233 |
|
Bedreviter
|
Tror du? Jeg har inntrykk av at media er temmelig kritiske til forklaringene hans, og jeg har ikke inntrykk av at han har noen videre troverdighet i befolkningen heller. |
|
|
|
|
#234 |
|
Personlig pessimist
|
Det er også mitt inntrykk.
|
|
|
#235 |
|
Erfaren nok
|
Ja, jeg tror det. Ikke sånn «folk flest», ei heller media.
|
|
#236 |
|
X First Lady
Nei den troverdigheten er sterkt svekket og godt han ikke har noen barn med tanke på denne saken. Hvilket liv vil det bli etter dette? |
|
|
|
|
#237 |
|
Passiv
|
Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)Han husker ikke om de pleide å dra enkeltsengene fra hverandre når de var på hotell. Men han husker at hun sov i topp og truse. Veldig selektiv hukommelse. |
|
|
#238 |
|
Drømmer
|
Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)Jeg har fryktelig vondt av denne jenta, det må være fryktelig å gå gjennom dette en gang til. Jeg er glad de har funnet de meldingene på telefon da som de ikke hadde sist, for nå skjønner vel de fleste at hvordan dethar vært. |
|
|
|
|
#239 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Det er sant. Det er bare å lese f.eks. på KG (Kvinneguiden) så ser man at det er noen. Men mitt inntrykk er at bortsett fra folk som er stokk dumme og ikke forstår hvorfor det er tatt ut tiltale fordi hun har vært med på det selv eller folk som er i nær slekt med ham, så mener de aller fleste at han overhodet ikke er troverdig.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
#240 |
|
|
Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)Det jeg syns er litt pussig er at jeg ser at det er en del kjente profiler (også politikere i andre partier) som fortsatt er venn med ham på Facebook. Er ikke det litt rart? Kanskje de ikke bruker Facebook så mye, men noen fornuftig burde jo ha sagt i fra til dem. |
|
|
![]() |
|
|