|
Grønne fingre Alt om blomster inne og ute, frukttrær, busker, kjøkkenhage, kompost og uterom. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hagearbeidstråden 2013Om han kalket i fjor skal dere ikke kalke på et år eller to nå, og bare dersom dere faktisk trenger kalk.
![]() |
#2 |
Muligens verdt å vente på
|
![]() Sv: Hagearbeidstråden 2013
Hvordan gjør du det? Murer, altså? Må det være helt flatt og greier under eller?
![]() |
#3 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hagearbeidstråden 2013Jeg har sett toppen av tulipanblader i bedet. Juhu.
![]() |
#4 |
Dig for victory!
|
Jeg veit ikke ennå, jeg har ikke kommet så langt at jeg har gjort research ennå.
![]() |
![]() |
#5 |
Epikur
|
![]() Sv: Hagearbeidstråden 2013Pinterest er STRÅLENDE til å søke opp gode ideer.
![]() |
#6 |
Skinner
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Om du vil ha det pent og rett etter en vinter med frost og tælehiv, så er det lurt å grave til frostfritt og legge feks sand i bunnen. Skal man mure litt høyde, vil jeg anbefale å legge en såleblokk i bunnen. Man får igjen for grunnarbeid, altså, selv om det er usigelig kjedelig. Det blir litt som å legge kantstein. Man kan godt bare grave den dybden man vil ha og legge litt sand i bunnen til å plassere dem i, men etter en vinter vil de se ut som en gjennomsnittlig boksers tanngard. Graver man dypt nok, står de som perler på en snor år etter år.
![]() |
|
|