Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hjelp oss å få lovforslaget om eie av eksotiske dyr til høring!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-04-13, 14:42   #11
Nyx
Kan tituleres

Nyx sin avatar

Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
Nyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hjelp oss å få lovforslaget om eie av eksotiske dyr til høring!

Og så må jeg ærlig innrømme at hvis jeg hadde vært blant dem som stod fremst på barrikadene i denne saken, så hadde jeg nok kommet til å be alle som på noe tidspunkt i diskusjonen har uttalt noe som kan tolkes i nærheten av at "vi synes loven er så teit og dårlig begrunnet sånn som den er nå, så vi har bestemt at vi ikke trenger å følge den!" pent om å ikke prøve å hjelpe til mer. Det virker veldig mot sin hensikt, og får, mot sin vilje, "alle" reptileiere til å fremstå arrogante, og vekker dermed lite sympati for saken.

Og det fra meg som egentlig er for positivlista og retten til å eie herptiler som kjæledyr hvis man ønsker det! Så kan dere jo se for dere hvilken innvirkning et utsagn som det vil ha på noen som i utgangspunktet er nøytral eller negativ til lovendringen.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:41.