Sv: Hjelp oss å få lovforslaget om eie av eksotiske dyr til høring!
Opprinnelig lagt inn av tonyandre, her.
Hvordan er det et angrep når jeg sier at det er noe vedkommende ikke vet noe om? jeg forstår ikke det igrunn..
Er jo ganske tydelig at personlige meninger ovenfor en gruppe med dyr går framfor alt.. Og jeg sier ikke at folk ikke skal ha egne meninger, men mener at disse dyrene er spesielle, og syntes at det er trist å leit at jeg ikke skal få eie et dyr fordi noen andre syntes de er ekle..
Når personer ser forbi fakta, og slutter seg til den fakta de selv velger, så er det frustrerendes.. for meg.
og siden mange henger seg opp i at jeg går til angrep, og kommer med usakelig innlegg, så er det for meg litt underlig at når jeg får en kommentar mot meg "jeg kan mer om barn enn deg" at det er ingen som kommenterer dette? hva vet dere om jeg har barn eller ikke?
og når jeg roer meg ned, og biter meg ekstra hardt i leppen, og prøver å svare på usakelige kommentarer med et smil rundt munnen, så kommer det fram at jeg ikke skriver så mye med stor bokstav i begynnelsen av setningene mine.. og det blir snakket om skrivefeilene mine..
så jeg vet ikke hvem som angriper hvem her.. og hvem som er usakelig eller ikke her inne..
EY! Du brukte bare stor bokstav i halve innlegget!
Egentlig overrasket over at ingen har påpeket alle mine skrivefeil.