Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

Justin Bieber-konsert

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-04-13, 10:25   #181
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Justin Bieber-konsert

Hva er seneste oppmøte? Jentene mine vil stå lengst bak uten trengsel og minst mulig i kø utenfor. 19.00?

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-13, 10:26   #182
jane
Har ikke tittel
 
jane sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.988
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Justin Bieber-konsert

Opprinnelig lagt inn av Huldra, her.

Vi kommer med langdistansebuss så vi må nok pent stå i kø noen timer. Kjedelig siden vi har sitteplasser, og i værtfall siden jeg er blitt sørpe forkjøla

Vi skal også med langdistansebuss...heeeelt fra Lillestrøm.

Vi tenker å gå rundt og kikke litt før vi stiller oss i kø.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-13, 11:47   #183
MiaPia
Superduperaktiv
 
MiaPia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Midt i landet
Innlegg: 658
MiaPia er populærMiaPia er populærMiaPia er populærMiaPia er populær
Standard

Sv: Justin Bieber-konsert

Når tror dere at konserten er over? Jeg krisemaksimerer litt her etter at jeg fant ut at siste flytog går fra Oslo s kl 0000 i natt.... Jeg trodde jeg hadde en skikkelig god plan....

__________________
Säg till om jag stör, sa han när han steg in, så går jag med detsamma.
Du inte bare stör, svarade jag, du rubbar hela min existens. Välkommen.
MiaPia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-13, 12:14   #184
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.794
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Justin Bieber-konsert

Vi kom tidlig på shuttel til sentrum og var i sentrum litt før midnatt tenker jeg.

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-13, 13:34   #185
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.348
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Justin Bieber-konsert

Opprinnelig lagt inn av Njulaif, her.


Sannsynligvis slitsomt i oppkjøringen til sånne arrangementer, men det må jo være litt gøy også?? :håpefull: Jeg har litt sånn romantisk forhold til slikt kjenner jeg, siden jeg bare husker tiden i rockeklubben i Bodø som stas og moro, og ikke minst siden jeg elsker konserter som publikum. Da må jo alt som har med det der å gjøre vare gullkantet.
Jeg har en naiv tanke om at jobben din er helt sykt glamorøs ift min.

Gullkantet?

Næh. Klart det er gøy også, ellers hadde man jo solgt sukkerspinn eller blitt skatterevisor. Spesielt glamorøst er det dog ikke, ikke min side av det i hvert fall, hvis man ikke synes oljete, skitne, gretne (men verdens beste, så klart! ) riggere er glam, da.

Det som derimot er fint, er å lese at det er så mange her som er fornøyd med gårsdagens avvikling.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-13, 13:36   #186
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.794
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Justin Bieber-konsert

Veldig fornøyd Maverick! Tenkte på alt arbeidet (du og) andre har lagt bak dette flere ganger i går.

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-13, 13:37   #187
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.071
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Justin Bieber-konsert

Opprinnelig lagt inn av jane, her.

Vi tenker å gå rundt og kikke litt før vi stiller oss i kø.

Hva har du tenkt til å kikke på? Fornebu er ikke akkurat verdens navle.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-13, 13:38   #188
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.892
Blogginnlegg: 348
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Justin Bieber-konsert

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Hva har du tenkt til å kikke på? Fornebu er ikke akkurat verdens navle.

Det er satt opp salgsboder, må vite. Og hvis man vil gå tur og samle krefter før den store styrkeprøven, er dte som sagt fine turmuligheter et lite stykke unna.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-13, 13:39   #189
Christa
Bør lage seg en tittel selv
 
Christa sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 3.166
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Sv: Justin Bieber-konsert

Er planen at han skal på ca samme tid hver kveld? Og at det er han Robin som oppvarmer hver kveld?

Christa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-13, 13:41   #190
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.348
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Justin Bieber-konsert

Plan og praksis er to svært forskjellige ting. I hvert fall i forhold til når artist går på scenen, men det er 20.30 som er egentlig tidspunkt for det.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-13, 13:43   #191
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Justin Bieber-konsert

Er det salgsboder for mat og drikke der ute? :bekymret mamma:

Sist jeg var der på Lady GaGa måtte man være 18 år for å få kjøpt ett glass brus, jeg regner med at de har
satt ned aldersgrensen og salget av øl, slik at alle får kjøpt?

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-13, 13:44   #192
Christa
Bør lage seg en tittel selv
 
Christa sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 3.166
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Sv: Justin Bieber-konsert

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Plan og praksis er to svært forskjellige ting. I hvert fall i forhold til når artist går på scenen, men det er 20.30 som er egentlig tidspunkt for det.

Takk for svar! Da er det håp for vesla og. Hun sovner normalt litt over åtte, kveldstrøtt unge som hun er, men alt for Justin.

Christa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-13, 13:48   #193
tiddelibom
Lille tyrann
 
tiddelibom sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.137
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Justin Bieber-konsert

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Er det salgsboder for mat og drikke der ute? :bekymret mamma:

Sist jeg var der på Lady GaGa måtte man være 18 år for å få kjøpt ett glass brus, jeg regner med at de har
satt ned aldersgrensen og salget av øl, slik at alle får kjøpt?

Øl til folket!

__________________
Tiddelibom med en liten (-06) og en stor (-02)

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-13, 13:50   #194
jane
Har ikke tittel
 
jane sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.988
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Justin Bieber-konsert

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Hva har du tenkt til å kikke på? Fornebu er ikke akkurat verdens navle.

Nei, det veit jeg ikke, ikke kjent der jeg. Men det må da være noe der? Synes noen sa noe om en kafe, vi kan i det minste gå dit da. Ja, også må vi titte på salgsbodene.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-13, 13:55   #195
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.794
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Justin Bieber-konsert

Lang kø og mye trengsel og en del de var tomt for i salgsboden ute på venteområdet. Ikke noe kø og ikke tomt på de inne var vår erfaring i går.

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-13, 20:41   #196
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Justin Bieber-konsert

Jeg synes det beste av alt var at 11-åringen vår alt vil spare til ny konsert, nesten uansett hvem som spiller. Det var visstnok helt magisk å være på konsert. fint at det ble et skikkelig godt minne! Også traff hun han finske Robin ute på gulvet, det var stas, fikk tatt bilde med han og greier.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-13, 21:17   #197
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.856
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Justin Bieber-konsert

Hvor stor veske er det ok å ta med inn på arenaen - noen som vet?

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-13, 23:11   #198
isola
Kakemonster
 
isola sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Innlegg: 3.732
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Sv: Justin Bieber-konsert

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Plan og praksis er to svært forskjellige ting. I hvert fall i forhold til når artist går på scenen, men det er 20.30 som er egentlig tidspunkt for det.

Jøss. Og i kveld startet det 21:45, ifølge min venninne. Hva forårsaker slikt? Sånn for eksempel? Det er jo gjerne hovedpersonen som får skylda uansett..

__________________
2009 2013
isola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-13, 23:17   #199
Stine-mor
Firebarnsmor
 
Stine-mor sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 9.741
Stine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Justin Bieber-konsert

Min eldste drar i morgen, med tanta si. Bieber-expressen og greier. Hun gleder seg stort! :skal lese tråden nå:

__________________
06.09.01 ~ 25.05.03 ~ 23.01.06 ~ 12.03.09.
Stine-mor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-13, 23:36   #200
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Justin Bieber-konsert

Fra TA ble mørkt og siste sang var sunget har det gått 25 minutter og jentene sitter på toget på vei hjem. Jeg er DYPT imponert over arrangørene og alle som jobber rundt konserten!

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no