Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hjelp oss å få lovforslaget om eie av eksotiske dyr til høring!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-04-13, 17:58   #6
Bamsemums
Bør lage seg en tittel selv

Bamsemums sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Bamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hjelp oss å få lovforslaget om eie av eksotiske dyr til høring!

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg er enig i at kravene til dyrevelferd skal være det samme. Men her er det vel snakk om folk so m har innført arter ulovlig, og deretter krever at de skal få beholde dem?

Hva er "fordommene" til landbruksministeren? Hvorfor sa han nei? Det er jeg nødt til å kunne vurdere først.

Landbruksministeren sa nei av en enkelt grunn. Reptiler er ikke naturlig i norge. Dette sier han etter at 5 forskjellige faginnsatser har jobbet i 6år med en positivliste. Hva skal man egentlig med mattilsynet, Norsk herpetologisk forening++ når en enkelt man kan si nei, kun basert på egne følelser? Skal se om jeg får letet frem kilder

Edit: Dette er altså samme personen som er positiv til pelsfarmer, og elefanter på sirkus....

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:19.