|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: For blå sko er jo guttesko!Jeg irriterer meg over sånt.
Sist redigert av Tjorven : 16-04-13 kl 09:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: For blå sko er jo guttesko!Nå skjønner jeg hvorfor jeg drømte i natt at guttungen (10 år) ville ha de rosa skoene.......jeg leste denne tråden i går.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: For blå sko er jo guttesko!
Jeg som har fire barn har også jenter som ville ha blått og opplevde det sjelden som noe problem. Og i disse tider med nettbutikker i all mass burde det vel gå an å finne lilla sko til gutten din også (har ikke prøvd å Google altså) ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: For blå sko er jo guttesko!Jeg hisser meg skikkelig opp over slikt.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
Justin Bieber har jo lilla sko, så gjør deg klar til å betale 2000,- for joggesko. Kryr av dem på nett. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: For blå sko er jo guttesko!Justin Bieber digger lilla.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
ej ikke møjkets heije
|
2000 kroner for sko til en 5-åring.
![]() |
![]() |
#30 |
Glamorøs
|
Jeg var på xxl for å finne løpeklær til meg selv, og opplevde det samme i voksenklær. Det fantes ikke ett eneste dameplagg uten store innslag av knallrosa eller ulike sjatteringer av lilla.
![]() |
#31 |
Panzerekstremfeminist
|
Første gang jeg var i USA fikk jeg en forsmak på hvordan det har blitt her. Da var barneavdelingene delt i gutte- og jentedeler, noe som ikke var vanlig her i det hele tatt i 1986. Jeg er veldig glad ofr ta det ikke er slik der lenger, håper vi kommer over det her i landet også. :lei-av-sjokkrosa-englevinger:
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Vet ikke helt om jeg ville skrevet "heldigvis" over å være likegyldig til denne kjønnsdelingen. Det jeg synes er mer irriterende enn selve kjønnsdelingen, er at så mange driter i det.
![]() |
#33 |
Endelig mamma
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: For blå sko er jo guttesko!Ehhh... Hallo lizm. Klart at de blå skoene er til gutter. Noe annet skulle tatt seg ut.
![]() |
#34 |
Panzerekstremfeminist
|
Helt enig!
![]() |
![]() |
![]() |
|
|