Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er det marked for dette? (Leie av klær til barn)

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Ville du benyttet deg av å leie klær til barna?
Ja, genialt da gitt. 4 2,15%
Nei, ikke i det hele tatt. 180 96,77%
Annet (Spesifiser) 0 0%
Oisann, en for mye. Snart sommer. 4 2,15%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 186. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-04-13, 12:50   #11
LåraLei
Stykkevis og delt...

Medlem siden: Apr 2013
LåraLei har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Er det marked for dette? (Leie av klær til barn)

Opprinnelig lagt inn av Vianne Rocher, her.

Poenget er vel at man, ved å bestille for et helt år i forveien, kan ende opp med vintersko som aldri blir brukt fordi det er vanskelig å forutse hvor mange størrelser barnet vokser i løper av ett år. Også må man kjøpe til flere skopar etc. Det er det dårlig økonomi i.

Jeg synes også det er bra de har gjort om konseptet sitt, men fremdeles er det ikke et veldig bra konsept i mine øyne. Til det er det for meningsløst m.t.p. økonomi og tidsbruk, og det er uforståelig hvorfor man skal benytte seg av noe slikt.
Den pakken er såpass mangelfull at den absolutt ikke fritar en for handling, så det argumentet utgår.
Da gjenstår spørsmålet om dette er spesielt gunstig økonomisk, slik at man får veldig bra tøy til en helt annen pris enn andre steder. Det gjør man ikke. Faktisk vil jeg påstå at den årlige prisen faktisk er ganske stiv i.o.m. at det er lagt opp til at man får nye pakker årlig og at fjorårets pakke legges bort/sendes tilbake. Som regel er det jo slik at man kan bruke noe av tøyet i flere sesonger og da blir snittprisen lavere pr plagg enn det man ender opp med med et slikt abonnement.

I rettferdighetens navn så synes jeg at man bør sette seg inn i hva man skal diskutere før man begynner å diskutere.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:07.