Sv: Vis meg en fin veske
Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.
Og en god del ikke-FP-ere. Det er definitivt en av grunnene til at jeg droppet den. Beklager hvis jeg rain on somebody's parade nå.
Michael Kors-vesken er en så stor hit på kontoret hos også at å kjøpe den ville vært direkte herming. 

Jeg kjøpte den faktisk fordi jeg trengte veske, og den var det mest praktiske jeg fant etter mye leting, med glidelåslommer (jeg HATER åpne vesker og magnetlukking), bredde nok og eget rom med fin plass til strikketøyet, sånn uten at det blir kul på vesken og tråden setter seg fast i åpningen, og en farge jeg fullstendig falt pladask for. Også liker jeg ikke sånn litt tykkere lær, men ville ha en sånn hanskeskinn-veske.
At vesken er så veldig populær var overhodet ikke viktig for meg, men sånn rent praktisk sett kan jeg faktisk også forstå det altså.
Jeg har faktisk enda til gode å se den "på" noen andre enn meg selv. Så jeg føler ikke det akkurat gjør så mye å ha den 
Lommeboka plukket jeg ut uten å vite hva jeg så på fra en hel haug med andre og ble helt sånn "åh DEN var fin, alle de riktige funksjonene jo!". Men så kostet den 1200,- så da var det bare å glemme. Det var ikke før jeg stusset på prisen at jeg skjønte at det var samme merket 
|