Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Vis meg en fin veske

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-04-13, 09:44   #61
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vis meg en fin veske

Enig i at den Pippa vesken også er litt vel stiv for min del også egentlig..

Jeg likte veldig den første som Nessie linket til i går.
På et senter nær meg så har de veldig utvalg i vesker i alle størrelser fra Lycke.
De er vel også i samme gate som den Pippavesken, litt elegante og blanke/skinnnede detaljer.

Gammel 05-04-13, 11:44   #62
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Pippa på Morris sa du? Med 25 % avslagt!? Må jeg ta en tur til byen i dag altså??

Gammel 05-04-13, 12:43   #63
Molo
lakenskrekk

Molo sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Molo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Da ble det en nude pippaveske på meg, gitt. 2246,25 på Morris. Fryktelig fin, og akkurat perfekt størrelse.

Molo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-13, 21:09   #64
Mariss
Superduperaktiv

Mariss sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Tønsberg
Mariss er litt kulMariss er litt kulMariss er litt kul
Standard

Vet noen hvor i Oslo disse selges? Høyer kanskje!

Gammel 05-04-13, 21:30   #65
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv

Observatøren sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 23
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Røverdatter, her.

Jeg ombestemte meg med vesken og er nå¨helt lost i veskeland igjen. To Pippa or not to Pippa. Er det ikke flere fine vesker noe sted da?

Jeg har gått med Pippa en dag og er fortsatt ikke sikker på om den er meg. Jeg har nok valgt feil farge, og vurderer å selge min for å kjøpe en i en annen farge.

Gammel 05-04-13, 21:31   #66
Spoon
med mange baller i lufta

Spoon sin avatar

Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Saint: er det bare fargen, eller er det resten med den også? Irriterer meg at det ikke er noen som selger vesken akkurat her, skulle gjerne sett den live. Hvor mye betalte du for den?

Gammel 05-04-13, 21:35   #67
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Woohoo; London calling (++) til sommeren - jeg tror jeg skal vente til da. Men friiiiister. Nå!!!

Gammel 05-04-13, 21:59   #68
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mariss: de har MK på Høier, ja, og på Mark&Bradys på Sandvika storsenter. Der har de også Alexander Wang. Har jeg hørt.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-13, 22:05   #69
Gerbera

Gerbera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Gerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Jeg viste feil farge på vesken min tror jeg, min er nok mer beige enn grå - så mer slik:

Fin er den uansett!

Takket være tipset her om rabatt på Morris, er jeg nå den stolte eier av en slik veske!

Tror dette er fargen jeg har også, veldig fin, og veldig anvendelig, gleder meg til å ta den i bruk! ( Må bare "flytte" ut av den gamle først.)

Gammel 05-04-13, 22:07   #70
Gerbera

Gerbera sin avatar

Hvor: Viken
Gerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Spoon, her.

Takk! 25% rabatt er jo ganske mye på en sånn veske da! Hmm... da fikk jeg plutselig lyst til å ta en titt.... Hvor lenge varer det salget mon tro?

Ut denne uken, sa de der jeg kjøpte min veske.

Gammel 05-04-13, 22:10   #71
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg ønsker meg dypt og inderlig en Michael Kors veske.
Jeg vil helst ha sølv detaljer og ikke gull, i fjor fant jeg kun med gull, derfor havnet jeg også på en Calvin Klein veske. Jeg vil ha en jeans-mørkblå veske med sølv!

Får jeg ikke kjøpt meg en i sommer kommer jeg til å bli litt sånn:

Gammel 05-04-13, 22:18   #72
Observatøren

Observatøren sin avatar

Blogginnlegg: 23
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Spoon, her.

Saint: er det bare fargen, eller er det resten med den også? Irriterer meg at det ikke er noen som selger vesken akkurat her, skulle gjerne sett den live. Hvor mye betalte du for den?

Jeg liker fasongen, lommene, glidelåsene, skjellene, håndtakene og vesken, men ikke at den er svart.

Gammel 05-04-13, 22:29   #73
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Jeg ønsker meg dypt og inderlig en Michael Kors veske.
Jeg vil helst ha sølv detaljer og ikke gull, i fjor fant jeg kun med gull, derfor havnet jeg også på en Calvin Klein veske. Jeg vil ha en jeans-mørkblå veske med sølv!

Får jeg ikke kjøpt meg en i sommer kommer jeg til å bli litt sånn:

Lekker farge!!

Gammel 05-04-13, 22:31   #74
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har mange svarte og brune vesker, men ingen blå!

Gammel 05-04-13, 22:32   #75
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg hadde ingen orange. Viste det seg.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-13, 22:35   #76
Drømmedama
keep on dreaming

Drømmedama sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Bare et tips; det går an å bestille vesker fra bl.a. www.saksfifthavenue.com eller www.macys.com, du må da selvsagt betale moms og slikt, men det behøver ikke bli så mye dyrere, utvalget er selvsagt bedre også. Begge er ganske bra på MICHAEL Michael Kors, Saks har i tillegg bl.a. Marc by Marc Jacobs noe rimeligere enn her hjemme.
En ny modell fra MICHAEL Michael Kors er en veske som heter Selma, jeg vet de har den på Høyer, men dere finner den sikkert på nett også. Den er klassisk og fin i fasongen, godt skinn og mange fine farger.

http://www1.macys.com/shop/product/m...%26slotId%3D41

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-13, 22:38   #77
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Min MK beske har sølv detaljer. Veldig fin
De har MK butikk i første etasje på Steen & Strøm også.

Gammel 06-04-13, 15:12   #78
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg bør virkelig avslutte abonnementet på denne tråden

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-13, 17:08   #79
Spoon
med mange baller i lufta

Spoon sin avatar

Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Jeg har kjøpt meg Modalu Pippa-vesken og ELSKER den! Det er så mye plass i den - kjempefint med det rommet "neddi" midten, liksom.

Denne er det jeg har, den er litt mer beige IRL

Det ble denne på meg i dag gitt...

Gammel 06-04-13, 21:55   #80
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Jeg bør virkelig avslutte abonnementet på denne tråden

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:15.