Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Skifte bilradio

Autofil Bilsnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-04-13, 14:32   #1
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skifte bilradio

Henger i tråden siden jeg tenker på det samme. Hvilken type radio/spiller tenker du på, Neket? Er intr så jeg slipper å lete selv.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-13, 15:13   #2
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av mrc, her.

Hadde sjekket med et firma som driver med bilstereo, og da få tilbud både på enheten og monteringen. De har gjerne rimeligere enheter også. Hvis det er en litt eldre modell, så burde det i utgangspunktet ikke vært vanskelig heller hvis de følger standardene. Noen ganger må man inn med en adapter for ledningene eller koble på en litt annen måte - skulle ikke være så problematisk med mindre det ikke er så jææævla trangt (noen har kanskje også sett at bilstereoen hos noen i enkelte biler stikker litt ut....).

Hvilken årsmodell er bilen?

Det er 2001 modell tror jeg. Det så vanskelig ut i videoen.

(Kilde: youtube.com)

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Henger i tråden siden jeg tenker på det samme. Hvilken type radio/spiller tenker du på, Neket? Er intr så jeg slipper å lete selv.

Aner ikke. Så langt har jeg ikke kommet enda. Så lenge jeg kan koble til telefonen er jeg fornøyd. :ikke så kravstor:

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-13, 18:41   #3
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv

Carpe Diem sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg sjekket dette hos en bilradiospesialist for en liten stund siden. Det er vel om å gjøre at den nye spilleren passer inn i hullen der den gamle har vært. Ev. finnes det en slags list man kan sette rundt. Mange av de nye bilradioene er større enn de gamle pga stor skjerm til gps etc. Det finnes også selvsagt billige og dyre typer. Synes å huske at den billigste typen med monetringssett til min bil koster ca 3000, umontert. Gikk jeg litt opp i pris til 4500,- fikk jeg veldig mye bedre lyd.
Slik Fm transmitterdings har jeg prøvd. Det gav mye støy og dårlige lydkvalitet synes jeg

Jeg skulle også så gjerne hatt Spotify i bilen

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:27.