|
Grønne fingre Alt om blomster inne og ute, frukttrær, busker, kjøkkenhage, kompost og uterom. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() SkyggebedJeg har sommerhus på sørlandet og gigantisk hage. Den er noe vitlvoksende, kan man si - mest plen, mye skog og et par gamle bed som jeg prøver å holde ved liv etter beste evne. Rundt huset har jeg mye roser og stauder som har vokst der siden før krigen, og det er jeg velig godt fornøyd med.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Epikur
|
![]() Sv: SkyggebedJeg er den lykkelige eier av en skyggehage med skrint jordsmonn, så her har jeg måttet researche kraftig.
![]() |
#3 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Skyggebed
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Epikur
|
![]() Sv: SkyggebedVelg ut åtte-ti typer planter du liker og som du synes er fine. Noen helt lave, noen i midten og noen høye. Så velger du en lav som er tidlig, en lav som er midtsommer og en som er sen. Samme med middels og høye. Kanskje må du bytte ut litt, men ved å følge 3 x 3-skjemate, burde du få en suksessivt fint bed.
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.” ― Dorothy L. Sayers Sist redigert av Harriet Vane : 03-04-13 kl 12:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|