Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den NYE uendelige shoppingtråden

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-04-07, 10:05   #441
morgana
På vent....

morgana sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På bygda!
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den NYE uendelige shoppingtråden

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

Vet du hvor raskt? Venter utålmodig på noe jeg bestilte 17. april, tror jeg det var.

Det var litt sent til å være de, sendte de med sporing eller som brev? Har brukt å ta en liten uke, men da har det blitt sendt som brev. Bør være rett rundt hjørnet da. Hva bestilte du? Nysgjerrig

morgana er ikke aktiv  
Gammel 26-04-07, 10:12   #442
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av morgana, her.

Det var litt sent til å være de, sendte de med sporing eller som brev? Har brukt å ta en liten uke, men da har det blitt sendt som brev. Bør være rett rundt hjørnet da. Hva bestilte du? Nysgjerrig

Du ser det hvis du går noen få sider bakover i tråden.

Jeg får ta en telefon, tror jeg.

Claire er ikke aktiv  
Gammel 26-04-07, 13:41   #443
morgana
På vent....

morgana sin avatar

morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Hadde jo sett det før også da Fine!

morgana er ikke aktiv  
Gammel 26-04-07, 19:22   #444
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

(kjøpt en hvit og grønn kjoletunika på HM. Salg 50%. Har dog ikke råd, så jeg skriver det i parantes, da gjelder det ikke )

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 26-04-07, 19:25   #445
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Har shoppet Reflex allværsbukse (har jakken fra før) og Reima vårlue til Snuppa.

Har i tillegg shoppet 4 spader, 1 bøtte og 2 rockeringer - teller kanskje ikke ...

I går kjøpte jeg meg en kjole og en bluse på Vero Moda, men jeg fant ikke bilder på nettsiden deres.

Gammel 26-04-07, 19:29   #446
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har shoppa dette idag!

Og dette! Gleder meg virkelig!!

Azi er ikke aktiv  
Gammel 26-04-07, 20:44   #447
nikki
Bør lage seg en tittel selv

nikki sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hentet denne på posten i dag

nikki er ikke aktiv  
Gammel 26-04-07, 21:09   #448
scilla

scilla sin avatar

scilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt likt
Standard

:misunnelig:

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv  
Gammel 26-04-07, 21:15   #449
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av scilla, her.

:misunnelig:

Har den samme trenchen og elsker den

Gammel 26-04-07, 21:28   #450
scilla

scilla sin avatar

scilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt likt
Standard

Den er utrolig fin :vilhavilhavilha:

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv  
Gammel 26-04-07, 21:31   #451
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av nikki, her.

Hentet denne på posten i dag

Det er vel etterhvert FP favoritttrenchen !

Gammel 26-04-07, 21:33   #452
morgana
På vent....

morgana sin avatar

Standard

Grattis ,Nikki!

morgana er ikke aktiv  
Gammel 26-04-07, 23:24   #453
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Meg og mamma har vært på nattåpnet, gikk gjennom hele senteret, fant ikke en skit. Før i siste butikken Men nå er jeg godt fornøyd.
Ble noen topper/kjole-saker, som dekker magen i allefall

Gammel 26-04-07, 23:30   #454
Doxa
hmmm

Doxa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Doxa er populærDoxa er populærDoxa er populærDoxa er populær
Standard

Kjempefin trench, Nikki!

Doxa er ikke aktiv  
Gammel 26-04-07, 23:47   #455
morgana
På vent....

morgana sin avatar

Standard

Kjøpte meg litt til, i et anfall av husmoderlighet(ser meg med et brett med nystekte kjeks) kjøpte jeg denne:

og disse to

morgana er ikke aktiv  
Gammel 27-04-07, 00:06   #456
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Jeg har akkurat fått en svær kasse fra Mads og Mille, stappfyldt med lekkert barnetøy ! Det hele kjøpt på salg, så det var ikke dyrt, og super service. De sender stort sett samme dag som de får inn pengene.

Men det er alltid spennende med tollbingo... denne gangen lå pakken i 9 dager

Gammel 27-04-07, 00:18   #457
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Vi har endelig blitt enige og har akkurat bestillt dette. (Gubben vant)

Gammel 27-04-07, 01:39   #458
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av morgana, her.

Dette kjøpte jeg i dag

Oh.. den var.. ... uhm.. ... spektakulær?

Pastill er ikke aktiv  
Gammel 27-04-07, 08:20   #459
Nå også i farger

Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Syns den er kjempekul jeg.
Har holdt på å bestille denne til meg og jentene flere ganger.

Jeg digger ting som er litt...uvanlig?

Gammel 27-04-07, 08:59   #460
morgana
På vent....

morgana sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Tror den blir fin i sommer jeg

morgana er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:57.