Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Verdens beste termos og matboks

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-03-13, 09:43   #81
Zulu
Make it count!
 
Zulu sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 6.641
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Sv: Verdens beste termos og matboks

Opprinnelig lagt inn av Sola, her.

Hvordan blir kakaoen feks? Blir den kald etter 2 timer i sekken på vinterstid? Lunken kaffe er krise men jeg tenker at ungene sin kakao godt kan være noen grader kaldere enn kokvarm. Jrg liker at man slipper å skru av lokk for å drikke.

Førsteklassingen rapporterte om kald kakao på tur. Det står jo også i omtalene spesifikt at den isolerer for kald drikke.

AUTOSEAL® Kids thermos i rustfritt stål holder drikke kald i opptil 7 Timer. Perfekt for melk, juice eller for å holde vannet kaldt. Termosen er 100% tett og bruker den patenterte AUTOSEAL® teknologi for å forhindre å søl. Bare press på knapen for å drikke og slipp knappen for å hindre søl.
http://www.ludostore.no/contiog-to-go-stal-12.html

__________________
2006 og 2009
Zulu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-13, 09:26   #82
Sola
Bør lage seg en tittel selv
 
Sola sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
Innlegg: 2.951
Sola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Verdens beste termos og matboks

Da har jeg bestilt 3 stk av denne fra Ebay. Den heter Contigo Aria og finnes i 3 str. Det står at den holder drikke varm i 5 timer og kald i 12 timer. Jeg bestilte 470 ml.

__________________
Mamma til jenter f. 2001 og 2002
Sola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-13, 09:29   #83
Sola
Bør lage seg en tittel selv
 
Sola sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
Innlegg: 2.951
Sola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Verdens beste termos og matboks

Opprinnelig lagt inn av Nima, her.

Takk for bilde Joika.
Nå har jeg bestilt i begge størrelser. Skal avlegge rapport når jeg har fått dem.

Har du fått dem og tatt dem i bruk? Jeg har bestilt så vi er klar for påske, men har ikke fått dem enda.

__________________
Mamma til jenter f. 2001 og 2002
Sola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-13, 10:39   #84
Nima
Stadig innom
 
Nima sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nær Bergen
Innlegg: 807
Nima er populærNima er populærNima er populær
Standard

Sv: Verdens beste termos og matboks

Opprinnelig lagt inn av Sola, her.

Har du fått dem og tatt dem i bruk? Jeg har bestilt så vi er klar for påske, men har ikke fått dem enda.

Hei. Har fått dem og brukt dem såvidt. Tomatsuppe i 10 minus. De lakk ikke, jeg hadde en pose utenpå for sikkerhets skyld. Funket fint. Forresten gikk det ikke så lenge fra jeg bestilte til jeg fikk dem. N.

Nima er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-13, 10:41   #85
Nima
Stadig innom
 
Nima sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nær Bergen
Innlegg: 807
Nima er populærNima er populærNima er populær
Standard

Sv: Verdens beste termos og matboks

Lakk eller lekket? lakk er kanskje et dialektord?

Nima er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-13, 18:31   #86
Sola
Bør lage seg en tittel selv
 
Sola sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
Innlegg: 2.951
Sola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Verdens beste termos og matboks

Opprinnelig lagt inn av Sola, her.

Da har jeg bestilt 3 stk av denne fra Ebay. Den heter Contigo Aria og finnes i 3 str. Det står at den holder drikke varm i 5 timer og kald i 12 timer. Jeg bestilte 470 ml.

Disse er nå tatt i bruk og vi er kjempefornøyd! Jeg har varmet sjokolademelk og kaffi og de har vært holdt seg varm i flere timer i over 10 minus. Jeg har ikke hatt glovarm drikke på til ungene i tilfelle de brenner seg i munnen. Og de er potta tett!

__________________
Mamma til jenter f. 2001 og 2002
Sola er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no