Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Kunsten å kutte snusen ...

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-03-13, 17:05   #11
Sneglo
Nøttelitens medhjelper

Sneglo sin avatar

Medlem siden: Jul 2011
Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kunsten å kutte snusen ...

Opprinnelig lagt inn av Simone, her.

Eg leser det som litt slem sarkasme. Både frå deg, Lykken og Drømmedama.
Når ein går tom for argument i ein diskusjon er det litt tåpelig å begynne med sånt. Prøv heller å argumentere mot det eg seier om at røyking kan gi helseproblemer som på sikt kan gå utover omsorgsevna for barna til den som røyker.

Kirsebær klarar i det minste å argumentere saklig. Likar deg faktisk bedre og bedre, Kirsebær, til tross for røykinga

Eg har ingen problem med å innrømme at min livsstil med dårlig kosthold og for lite mosjon på sikt kan gå utover min omsorgsevne for mine barn, men for mange som røyker er det heilt uaktuelt å innrømme noko sånt. Eks-røykarar klarar det, men ikkje dei som fremdeles røyker. Dersom dei innrømmer det for seg sjølv og andre blir dei jo nødt til å slutte

At du mener røyking er eneste som kan gi en konsekvens, som da sykdom, som da vil gjøre at man dør osv. Og det igjen vil gå utover barna.

Vel ALT du gjør i livet kan å utover barna negativt.
At du kjører bil, kan komme i en ulykke.
Ta buss, kan komme i en ulykke.
Spiser for mye, økt risiko for hjerte og karsykdommer
Jobber med giftige stoffer, økt risiko for kols osv.

At jeg går utenfor her og tar meg en røyk, jepp det skader barna like mye som livet generelt.

At du føler deg grådig truffet av litt ironi og spøking, vel det kan jeg ikke hjelpe deg med desverre.
Men kom ALDRI her og kall deg saklig i diskusjonen, samtidig som du rakker ned på min omsorgsevne for barna.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:02.