|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
etterpåklokest
|
Sv: Varmt og strand i høstferien, med barn. Hvor?Jeg har akkurat sett på noen Sunwingturer til Gran Canaria i oktober. Men det eneste jeg virkelig liker inne på de sidene er "bestill"-knappen. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Champagne til alt
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Varmt og strand i høstferien, med barn. Hvor?Vi var jo nettopp på Sunwing i Arguineguin, og elsket det. Avslappende, bekymringsløst, alt man trenger. Herlig klima, selv nå i februar. Men strand er det ikke ved det anlegget, da må man gå et stykke. Og det kan være store bølger der, nesten året rundt vil jeg tro.
|
|
|
#23 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Varmt og strand i høstferien, med barn. Hvor?Barcelona har nok ikke strandsesong i høstferien.
|
|
|
#24 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Varmt og strand i høstferien, med barn. Hvor?
Nei, det har de ikke. Har vært i Barcelona i oktober, men stranden var stengt, ingen av restaurantene der var åpne (de på stranden altså).
|
|
|
#25 |
|
Salt in the rainbow
|
Sv: Varmt og strand i høstferien, med barn. Hvor?Vi har akkurat bestilt Sunwing Fanabé Beach på Tenerife til september. Ser fint ut, også et det ikke så alt for stort. Gleder meg!
|
|
|
#26 |
|
Tobarnsmor :)
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bor på Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Varmt og strand i høstferien, med barn. Hvor?Kypros er helt knall i høstferien. Var der i fjor, godt og varmt og fremdeles over 25 grader i vannet! HERLIG!
|
|
|
#27 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Er dette hotellet/plassen et kjekt sted å begynne for en syden-novise? Tenkte å ta med meg jentene (12 år og straks 5 år) på tur i muligens august. Er det langt til stranda? Finner jeg lett frem? Er det trygt sted? Er det ting jeg må passe på når jeg bestiller?
|
|
|
#28 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Varmt og strand i høstferien, med barn. Hvor?Vi er i Tyrkia hver høstferie. Det er billig og det er varmt. Har dårlig erfaring fra andre steder mtp klima i oktober. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Varmt og strand i høstferien, med barn. Hvor?Det er mange her som har vært der, Huldra, så nå får du nok mange svar.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Kypros er sør for Tyrkia og har minst like lang sesong.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#31 |
|
I mål
|
Jeg sniker i tråden og kjenner at jeg vurderer å prøve Tyrkia for høstferie. Jeg vet jo du var skeptisk, men det var ok? Hvor har du vært, Hyacinth? |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Varmt og strand i høstferien, med barn. Hvor?Du må østover i Middelhavet for å få grei varme på den tiden. Rhodos, Kypros eller Tyrkia.
|
|
|
|
#33 |
|
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Oh yes, vi var der i oktober (Fig Tree Bay) og det var så fantastisk på Kypros på den tiden at vi vil tilbake i år. Helt, helt fantastisk! Se prikk.
|
|
|
#34 |
|
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Bestill, bestill. Det er fantastisk der.
|
|
|
#35 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
I Bodrum i 2011. Fantastisk sted! Grønt, frodig, nydelig by med flott havn. Sesongen er slutt på den tiden, så det var lite folk og lite påtrengende selgere. Aldeles nydelig. Været var varmt, tretti grader, sjøen likeså. Det eneste minuset var at vi opplevde mye regn. Kraftige regnskyll og tordenvær. Mrn det var mye å finne på. Maten var utrolig god (Tyrkia har verdens tredje beste kjøkken) og billig. Vi bodde på et lite, familiedrevet hotell. Grei standard og et kvarter å gå til byen. Stranden var nærmere. Var på dagstur til Kos i Hellas. Det er lett å komme seg rundt, det går dolmuser overslt. |
|
|
|
|
|
#36 |
|
ekstremt trøtt
|
Jeg syns ikke kypros var så fantastisk som mange vil ha det til her inne. I august ville jeg virkelig valgt noe annet. Hellas er fantastisk i august. Bare si ifra hvis du vil ha noen å reise med.
|
|
|
#37 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Varmt og strand i høstferien, med barn. Hvor?Jeg tror også jeg ville valgt Hellas i august, Huldra. Kypros kan være fryktelig uutholdelig varmt i august, men er vanligvis superdeilig i oktober.
|
|
|
|
|
#38 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Sv: Varmt og strand i høstferien, med barn. Hvor?Trøtt, hvor i Hellas da? Tenker å prøve å få til å reise akkurat rundt skolestart siden det er billigere da. Du er jo en racer på å finne gode turer til ok pris! Vi må ha basseng og nært til sjøen og hvis vi drar alene må vi ha all inclusive.
|
|
|
#39 |
|
ekstremt trøtt
|
Sv: Varmt og strand i høstferien, med barn. Hvor?Skal kikke litt jeg. ;-)
|
![]() |
|
|