Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Kjole til konfirmanten

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-03-13, 20:36   #11
Addison
Champagne til alt

Addison sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kjole til konfirmanten

Lengde har jo ikke så mye å si heller da, det kommer an på hofter, livvidde og brystvidde, blant annet. Jeg var 157 da jeg var 11-12 år, og er det fortsatt. Var mer eller mindre utvokst også når det gjelder kvinnelige former da jeg ble konfirmert. Det var med-konfirmanter som var mye høyere enn meg men fortsatt med småjentekropper. Min 12-åring er nå så vidt høyere enn meg, og på god vei til å finne sin kvinnekroppsform. Dette varierer enormt på jenter i konfirmasjonsalder! Det er også forskjell på bunader, hvor lett det er å sy dem med rom for endring og utvidelse.

Jeg hadde også valgt å vente med å få sydd bunad til jenta var utvokst, og så funnet en løsning for konfirmasjonsantrekket som først og fremst konfirmanten vil trives med, om det er leie/lån av bunad, selskapskjole eller hva det nå blir.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:09.