Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Husmorskole

En sjuskes bekjennelser ...

Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-03-13, 21:24   #37
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: En sjuskes bekjennelser ...

Henger her.

Jeg er også sjuske. Jeg syns jo det er hyggelig når det er ryddig og fint rundt meg, men problemet er at jeg ikke irriterer meg nok over rot - ikke nok til å skjerpe meg hvertfall. Dessuten lider jeg av skal-bare-syndromet, og vips er det kvelden.

Jeg er kjempemissunnelig når jeg er på besøk hos folk som har det sånn super-ryddig hele tiden (innen visse grenser hvertfall, det kan jo tippe litt over andre veien i blant), og skulle ønske jeg var sånn. Jeg prøver hvertfall. Jeg rydder alltid en halvtime i løpet av kvelden (setter på alarm), så det er ikke helt bomba, men det blir alltid litt sånn halvveis. Også tar helgevasken en halv evighet fordi alt rotet må bort.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:32.