|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Pen. Så det så.
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kjole til konfirmantenHar ikke lest alle svarene, men jeg kjente at det stakk litt i meg for denne jenta. Skulle hun ikke få gå i bunad på konfirmasjonsdagen og være nødt til å vite at det er fordi hun er for sent utviklet?? Jeg var kjempelita og tynn da jeg ble konfirmert og har måttet sy ut bunaden etterpå, men om mamma hadde avvist mitt bunadønske på bakgrunn av at kroppsfasongen min ikke var bra nok, ja da hadde jeg nok nektet å møte opp i kjole "til spott og spe", for å sette det på spissen.
![]() |
#2 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Kjole til konfirmanten
Det stikker i meg også. Jeg kan bare ikke fatte at dette skal være greit å gjøre. Det hadde blitt ramaskrik om innlegget hadde dreid seg om en overvektig jente som ikke får bunad fordi hun kanskje forandrer kropp før hun er voksen. Same difference.
![]() |
![]() |
#3 |
Pen. Så det så.
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kjole til konfirmanten
Tenkte det samme, men sa ikke noe...
![]() |
|
|