|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Anbefaling fra Tupperware
Jeg har quick-chef, den er ypperlig til å kutte den også. Fordelen med tråden er at den går såpass lett, så dersom du har ett handicap (som i min familie) så går tråden så lett så vedkommende klarer enkelt å piske krem og kutte grønnsaker på en enkel måte. Jeg har den gamle typen hvor man må vri, og den er ikke i nærheten så enkel som trådkutteren.
|
|
|
#22 |
|
Tåler regn
|
Den lille har jeg også. Bruker den nesten hver dag til å lage smoothies til tøtta. Den er rett og slett fantastisk! |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Erfaren nok
|
Hva mener du med curry?
|
|
|
#26 |
|
Getting in tune
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Anbefaling fra TupperwareDa har jeg noe jeg kan se etter på partyet jeg skal på! Jeg er superduperdårlig på å finne noe fornuftig på sånne party, og er i tillegg lett å lure til å kjøpe noe jeg absolutt ikke trenger. takk for tips!
|
|
|
#28 |
|
Trøtt
|
Sv: Anbefaling fra TupperwareJeg lagde suppen i HI i dag, men med to epler og Korma curry paste. (1 stor ss) Namnamnamnam!!!! Swosja den i stavmikser før jeg kokte opp med matfløte og hadde i kylling.
|
|
|
#29 |
|
Erfaren nok
|
|
|
|
#32 |
|
Uhelbredelig B-menneske
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Anbefaling fra TupperwareMen hvor får man tak i den? Jeg har ikke vært på TW-parti på mange år, og vil ikke heller, tror jeg, men jeg vil ha en sånn.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West Sist redigert av Pøblis : 21-03-13 kl 00:54. |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Endelig mamma
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja, det lurer jeg også på. Jeg vil også ha, og trenger et ekstra lokk til noen bokser jeg har, så skulle gjerne hatt tak i en person å bestille gjennom kjenner jeg.
|
|
|
#35 |
|
Stadig innom
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nær Bergen
![]() ![]() ![]() |
Etterlys på Facebook. Alltid noen som kjenner noen som er forhandler "et sted nær deg". |
|
|
|
![]() |
|
|