Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Anbefaling fra Tupperware

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-03-13, 15:11   #21
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefaling fra Tupperware

Opprinnelig lagt inn av Njulaif, her.

Og hva med disse:
http://www.tupperware.no/produkter/speedy-chef-ii
http://www.tupperware.no/produkter/quick-chef-iii

Er de nye trådfrie varianter av samme greia? Ser jo litt sånn ut...?

Jeg har quick-chef, den er ypperlig til å kutte den også. Fordelen med tråden er at den går såpass lett, så dersom du har ett handicap (som i min familie) så går tråden så lett så vedkommende klarer enkelt å piske krem og kutte grønnsaker på en enkel måte. Jeg har den gamle typen hvor man må vri, og den er ikke i nærheten så enkel som trådkutteren.

Gammel 05-03-13, 16:58   #22
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleRosin, her.

Åh, jeg har en sånn liten en (bare med kniv og mye lavere), og bruker den masse. Visste ikke den kom i en større variant.

:ønskermeg:

Den lille har jeg også. Bruker den nesten hver dag til å lage smoothies til tøtta. Den er rett og slett fantastisk!

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-13, 20:00   #23
Bayone
snur

Bayone sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Den har jeg også. Bruker den masse! Smoothies som ungene lager selv, hakke løk, jevne supper, glatte hakkede tomater så det ikke blir klumper. Altså genial

Gammel 13-03-13, 13:56   #24
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg skal lage suppa i HI i dag, hvilken curry brukte du?

Gammel 13-03-13, 15:37   #25
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

Jeg skal lage suppa i HI i dag, hvilken curry brukte du?

Hva mener du med curry?
Jeg brukte «vanlig» karrikrydder. Men det er ingen currypaste eller noe i den her?

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-13, 17:50   #26
Plipp
Getting in tune

Plipp sin avatar

Plipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt av
Standard

Da har jeg noe jeg kan se etter på partyet jeg skal på! Jeg er superduperdårlig på å finne noe fornuftig på sånne party, og er i tillegg lett å lure til å kjøpe noe jeg absolutt ikke trenger. takk for tips!

Gammel 13-03-13, 17:52   #27
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg testa smoothie i den og, funka som hakka møkk

Gammel 13-03-13, 17:56   #28
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg lagde suppen i HI i dag, men med to epler og Korma curry paste. (1 stor ss) Namnamnamnam!!!! Swosja den i stavmikser før jeg kokte opp med matfløte og hadde i kylling.

Tw-saken Var genial til dette formålet!!!

Gammel 13-03-13, 18:00   #29
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

Jeg lagde suppen i HI i dag, men med to epler og Korma curry paste. (1 stor ss) Namnamnamnam!!!! Swosja den i stavmikser før jeg kokte opp med matfløte og hadde i kylling.

Tw-saken Var genial til dette formålet!!!

Gammel 13-03-13, 18:51   #30
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Hm.., må ha kanskje? Hva heter den, linket til flere forskjellige her.

Gammel 13-03-13, 19:19   #31
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Jeg har multi-chef. Den i HI.

Gammel 20-03-13, 20:12   #32
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av tinkadott, her.

Hm.., må ha kanskje? Hva heter den, linket til flere forskjellige her.

Smooth Chopper

Det ideelle kjøkkenredskapet til å hakke, blende, emulgere, piske og blande ingredienser.
Smooth Chopper har mange bruksmuligheter takket være de 2 innsatsene. Alt etter hva du ønsker å tilberede, velger du mellom knivinnsatsen og vispen. De skarpe knivene hakker raskt ferske krydderurter, mens vispen mikser milkshakes, smoothies m.m.
Beholderen er transparent så du kan holde øye med resultatet underveis og den har måleangivelser for hver 50 ml, opp til 600 ml. Bunnen er sklisikker, noe som sikrer stabilitet.
Spesielt egnet for: Milkshakes, dressinger m.m.
Dimensjoner: 7,3 dl D: 10,8 cm H:15,3 cm

NB!Merk at det går ann å kjøpe et løst lokk til den, helt genialt om man ikke bruker alt man hakker. Holder seg da fint i flere dager i kjøleskapet. Koster kr 60,- eller var det mindre ??
Det går også ann å kjøpe en liten beholder i tillegg (uten tilbehøret) om man trenger begge størrelsene.

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-13, 00:30   #33
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 361
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men hvor får man tak i den? Jeg har ikke vært på TW-parti på mange år, og vil ikke heller, tror jeg, men jeg vil ha en sånn.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West

Sist redigert av Pøblis : 21-03-13 kl 00:54.
Pøblis er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 21-03-13, 00:44   #34
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Medlem siden: May 2012
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Men hvor får man tak i den? Jeg har ikke vært på TW-parti på mange år, og vil ikke heller, tror jeg, men jeg vil ha en sånn. :villha:

Ja, det lurer jeg også på. Jeg vil også ha, og trenger et ekstra lokk til noen bokser jeg har, så skulle gjerne hatt tak i en person å bestille gjennom kjenner jeg.

Gammel 21-03-13, 09:16   #35
Nima
Stadig innom

Nima sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Nær Bergen
Nima er populærNima er populærNima er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Njulaif, her.

Ja, det lurer jeg også på. Jeg vil også ha, og trenger et ekstra lokk til noen bokser jeg har, så skulle gjerne hatt tak i en person å bestille gjennom kjenner jeg.

Etterlys på Facebook. Alltid noen som kjenner noen som er forhandler "et sted nær deg".

Nima er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:00.