|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#81 |
|
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor reiser man hvis man vil til varmere strøk i juli billigst mulig?Vi har også dagtid og kveldstid-antrekk, og det krever sin plass. I tillegg noen skopar hver (sandaler/litt finere/flipflops), og det gjør at vi fyller koffert på koffert. Og smekkfull håndbagasje.
|
|
|
#82 |
|
kamerat
|
Sv: Hvor reiser man hvis man vil til varmere strøk i juli billigst mulig?Vi vasker topper og undertøy og ting som får uanstendig store flekker, og jeg er ikke så veldig perfeksjonistisk. Det er jo en avveining, selvfølgelig – jeg synes det er mye greiere å håndvaske litt underveis i ferien enn å dra på mye bagasje. Men som sagt, vi pleier å reke rundt og er sjelden mer enn fire–fem netter på ett sted. Da blir det straks mye viktigere med lett bagasje.
|
|
|
#83 |
|
I mål
|
Sv: Hvor reiser man hvis man vil til varmere strøk i juli billigst mulig?
Jeg ser den altså. Og jeg jobber med å begrense meg, for det ER ganske upraktisk med mye stasj når man har et ganske lite barn i tillegg (ifjor hadde vi også vogn og bilsete). Nå vil det jo blitt litt enklere nå som lillesøster blir stadig eldre. |
|
|
|
|
|
#84 |
|
I mål
|
Jeg bruker ikke samme singlet to ganger på rad heller jeg. Jeg bruker aldri samme genser eller t-skjorte her hjemme to ganger på rad heller. Jeg er virkelig ikke spesielt elegant av meg, men jeg er kanskje i overkant opptatt av å være ren. |
|
|
|
|
|
#85 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg husker en gang jeg var 16 dager på skiathos. Da gikk jeg i en rød singlet og et kort, vidt skjørt hele ferien. |
|
|
|
![]() |
|
|