Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Hva er dine favoritt-nespressokapsler?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-03-13, 22:53   #61
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on

Mrs. Longbottom sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er dine favoritt-nespressokapsler?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Laget akkurat en lungonav den, og den smakte vann.

Den er virkelig helt utrolig kjedelig og smakløs, altså.

Gammel 07-03-13, 23:02   #62
Mariss
Superduperaktiv

Mariss sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Tønsberg
Mariss er litt kulMariss er litt kulMariss er litt kul
Standard

Drikker kun sort, lilla, gammelrosa og den gullaktige duo Brasil eller noe sånt. Nydelige alle fire. Drikker dem både med og uten steamet melk.

Min mor syns den koffeinfrie var super da jeg bød henne på kaffe her en kveld. Hun drikker ikke kaffe om kvelden. Har alltid noen koffeinfrie liggende selv om jeg ikke drikker dem selv.

Gammel 11-03-13, 11:26   #63
jane winter
Nybegynner

Medlem siden: Mar 2013
jane winter har et hav av muligheter foran seg
Standard

kaffe uten koffein er jo ikke riktig kaffe, som at drikke alkoholfri øl eller vin...

har noen et godt tipp hvor jeg kjøper billig kapsler online på nettbutikk ? har noen erfaring med bestille fra utenlandske nettbutikker ? jeg kjøper kun mote klær online men har ikke prøvet bestille kaffe kapsler.

jane winter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-13, 11:48   #64
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av jane winter, her.

kaffe uten koffein er jo ikke riktig kaffe, som at drikke alkoholfri øl eller vin...

Nei, det stemmer faktisk ikke. Koffeinfri kaffe er dekaffinert, det vil si at koffeinet er fjernet. Det er like fullt kaffe laget av kaffebønner, brent på samme måte som vanlige kaffebønner. Vin og øl utvikler alkohol i selve produksjonsprosessen.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-13, 12:19   #65
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

I går lagde jeg irish coffee av to lungo av hasselnøttkaffen fra variations 2012. Nam!

Også så jeg at Friele har kommet med kapsler som passer i nespresso-maskinene!

Gammel 11-03-13, 13:20   #66
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.

Jøss. I vanlig butikk?

Jeg prøvde de resirkulerbare fra et eller annet miljøvennlig foretak. Jeg synes de smakte greit, men de satt seg fast i maskinen.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-13, 13:28   #67
frksnupp
-o-o-o-o-o-

frksnupp sin avatar

Medlem siden: Nov 2012
Hvor: Stavanger
frksnupp er litt kul
Standard

Roma og Ristretto! De andre er jeg ikke så glad i.

frksnupp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-13, 13:53   #68
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 361
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I går lagde jeg irish coffee av to lungo av hasselnøttkaffen fra variations 2012. Nam!

Da håper jeg virkelig man får kjøpt dem i butikken. Det er et himla pes å måtte bestille. :lat og dårlig til å planlegge:

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 11-03-13, 15:03   #69
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jøss. I vanlig butikk?

Jeg prøvde de resirkulerbare fra et eller annet miljøvennlig foretak. Jeg synes de smakte greit, men de satt seg fast i maskinen.

Vet ikke, så bare reklame på tv! Men jeg antar det?

Gammel 11-03-13, 15:25   #70
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Friele har kommet med de ja. Det står litt på nett om man googler, at det ikke nødvendigvis fungerer optimalt (kapsel setter seg fast etc). Så jeg velger å holde meg til Nespresso. Prismessig var det visst ikke særlig forskjell.

Det er jo gjort på 1-2-3 å bestille på nett, og ofte får jeg kapslene i posten dager etter. Så jeg synes det er lite pes.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-13, 17:12   #71
Mira
Bør lage seg en tittel selv

Mira sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Mira er populærMira er populærMira er populærMira er populærMira er populær
Standard

Jeg har sett de ifra Friele på bunnpris og rema i Trondheim.
Koster ca 30 kroner for 10'stk.

Mira er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-13, 20:34   #72
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Friele har kommet med de ja. Det står litt på nett om man googler, at det ikke nødvendigvis fungerer optimalt (kapsel setter seg fast etc). Så jeg velger å holde meg til Nespresso. Prismessig var det visst ikke særlig forskjell.

Det er jo gjort på 1-2-3 å bestille på nett, og ofte får jeg kapslene i posten dager etter. Så jeg synes det er lite pes.

Får du dei i posten? Eg må alltid på postkontoret som stenge klokka fire.

Gammel 11-03-13, 20:57   #73
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Får du dei i posten? Eg må alltid på postkontoret som stenge klokka fire.

Om de er store må jeg på posten. Mem det er post i butikk, åpent til 23
Ingen som har det da? Sånn at du kan velge levering det istedet?

Gammel 12-03-13, 11:49   #74
Mariss
Superduperaktiv

Mariss sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Tønsberg
Mariss er litt kulMariss er litt kulMariss er litt kul
Standard

Post i butikk er genialt! Åpent fra 08-22 hver dag, til og med lørdag!

Gammel 13-03-13, 20:01   #75
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mira, her.

Jeg har sett de ifra Friele på bunnpris og rema i Trondheim.
Koster ca 30 kroner for 10'stk.

Men er det så mykje billigare enn Nespresso-pakkene då? Er det ikkje ti i dei også? Og eg synest no N-kapslane og set seg fast...

Gammel 13-03-13, 20:04   #76
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Hondacrv, her.

Men er det så mykje billigare enn Nespresso-pakkene då? Er det ikkje ti i dei også? Og eg synest no N-kapslane og set seg fast...

Nei, prismessig er det ikke så forskjell.

Om jeg er flink til å ta opp pendelen sånn at kapslene faller i boksen med en gang, så setter de ikke seg fast hos meg.

Gammel 13-03-13, 22:28   #77
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Kremt. Kanskje det er der det ligger.

Gammel 14-03-13, 15:35   #78
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Den nye organe liker jeg godt!

Gammel 15-03-13, 12:19   #79
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Noen som har smakt disse og ikke minst brukt i Nespresso maskin?

Gammel 17-03-13, 10:52   #80
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Noen som har smakt disse og ikke minst brukt i Nespresso maskin?

Ikke tester. Leste denne en dag da.
http://mobil.tv2.no/underholdning/hj...n-3779571.html

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:22.