|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#43 |
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Det lukter så vondt i Oslo om dagen!Vi kjenner det her på øvre romerike også.
![]() |
#44 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Det lukter så vondt i Oslo om dagen!Stinker heftig her i byen også. Et stor problem for barnehagen vår, dressene lukter reglerett råtten bæsj etter at ungene har vært ute. Jeg er mye på farta rundt i byen, i ulike områder og det stinker både i sentrum, i utkanten, i parkene og på skolen. Isbrann, husker lukta fra barndommen,men mange år siden den har vært så intens som dette.
En, to, tre, fire What you give is what you get in return. Sist redigert av Susse : 15-03-13 kl 22:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Det lukter så vondt i Oslo om dagen!Jeg aner ikke hva slags lukt det er engang. Tror ikke vi har slikt her.
![]() |
#47 |
Kakemonster
|
![]() Sv: Det lukter så vondt i Oslo om dagen!Jeg visste ikke at det het isbrann, men at det lukter dritt om våren er ikke noe nytt nei. I fjor akte ungene på rumpa ned en islagt bakke, og vi måtte sende med alt av yttertøy hjem til vask. Det stinka noe helt hinsides! At det kan variere fra år til år akkurat hvor mye det lukter er greit nok, men det lukter. Det er veldig mye is nå da, så da blir det vel verre?
![]() |
#48 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Det lukter så vondt i Oslo om dagen!Her ligger det et tykt lag is oppå bakken, mange år siden sist det lå såpass uten at det var snø under. Ikke rart det stinker, og med så store svingninger som vi har hatt på østlandet så langt i år blir det ekstra ille.
![]() |
|
|