|
|
#721 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny tråd!Hjemmelagde fiskeboller i hvit saus med poteter og gulrøtter.
|
|
#722 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny tråd!Ferdig grillet kylling, ris, saus og salat.
|
|
#724 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny tråd!Ostefylte kyllingfileter med ovnsbakte poteter. |
|
|
|
|
#725 |
|
Endelig mamma
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny tråd!Vi skal på den tradisjonelle påskeeggpyntingen i dag, og da blir det alltid servert røykalaks og eggerøre med ris og salat som tilbehør. Og siden røykalaks er en av de tingene jeg ikke orker på et slikt nivå at jeg ikke kan tvinge det i meg en gang kommer jeg nok til å spise noe annet før jeg drar. Men hva aner jeg ikke akkurat nå.
|
|
#726 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny tråd!Salmalaks stekt i panne med ris/pasta, salat og rømme. |
|
|
|
|
#728 |
|
kamerat
|
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny tråd!Risotto med ruccola, spekeskinke og mascarpone.
|
|
#729 |
|
Pauset
|
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny tråd!I dag blir det hjemmelaget potetmos med skall, karbonadedeig og ihjelkokt og finhakket asparges. Kunne sikkert laget kjøttkaker, men siden jeg er alene hjemme og sliter litt med tygging (understatement), så blir det karbonadedeig. |
|
|
|
|
#731 |
|
Skriv og skriv og skriv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny tråd!I går hadde vi ovnsstekte nakkekottiser. I dag blir det pølsegrateng. Men med potetstappe? Eller makaroni? Det er det store spørsmålet.
|
|
#732 |
|
Gjør så godt som jeg kan.
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny tråd!Kassler, poteter, grønnsaker, saus. |
|
|
|
|
#733 |
|
lettere utlada
|
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny tråd!Etter siste dagers plukkfisksnakk, så skal jeg prøve meg på det!
|
|
#734 |
|
Kald på føttene
|
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny tråd!Fiskekaker og båtpoteter og hva jeg nå enn kan finne i kjøleskapet av grønnsaker. Lenge siden jeg har handla.
|
|
#735 |
|
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny tråd!Curry med blomkål, røde linser og kokosmelk (fra fryseren). Basmatiris, potetraita og kachumbar til.
|
|
#736 |
|
kamerat
|
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny tråd!
Det er kjempegodt.
|
|
#737 |
|
her skal det bli liv
Medlem siden: May 2012
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny tråd!Ingen som lager biff i dag??
|
|
#739 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny tråd!I dag hadde vi paella med brosme. Det hørtes ikke så godt ut, men var faktisk det |
|
|
|
|
#740 |
|
Medlem siden: Oct 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny tråd!Minsten hadde med kamerat hjem og vi skulle bade så de fikk hjemmelagde kjøttkaker i saus med pestopasta og grønnsaker (restemat) |
|
|
![]() |
|
|