|
Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Tråden for virkelig, VIRKELIG kjappe middagsretter - mindre enn 15 minutterTrykkoker, sier jeg bare.
![]() |
#62 |
Det er bare en fase
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tråden for virkelig, VIRKELIG kjappe middagsretter - mindre enn 15 minutterHehe, Hyacinth, nå var du litt høy på pæra. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Tråden for virkelig, VIRKELIG kjappe middagsretter - mindre enn 15 minutterVannkoker er finfine saker. Vi har ny komfyr, men ikke induksjon. Klarer oss så fint, atte.
![]() |
#64 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Tråden for virkelig, VIRKELIG kjappe middagsretter - mindre enn 15 minutterJeg har induksjon, men syns likevel ofte at vannkoker er greiere. Eller jeg kombinerer: Halve vannmengden i gryta, halve i vannkokeren.
![]() |
#66 |
Rastløs dagdrømmer
|
![]() Sv: Tråden for virkelig, VIRKELIG kjappe middagsretter - mindre enn 15 minutterHos oss er det ikke mye som er av nyere dato, men induksjonskomfyr har vi. Det går jo utrolig mye raskere enn før å koke opp ting.
![]() |
#67 |
WF: BNBE
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tråden for virkelig, VIRKELIG kjappe middagsretter - mindre enn 15 minutterMin versjon av kjappe middager, når jeg ikke har rester, er fullkornspasta med kjøttdeig og tomatsaus. Her kan man ha tomatsaus fra glass, men jeg lager store porsjoner med masse stavmiksede grønnsaker som jeg fryser. Pastaen kokes først, kjøttdeigen stekes i panna og tomatsausen helles over. Jeg har gjerne en boks hermetiske linser i også.
![]() |
#68 |
lider av tastleksi
|
![]() Sv: Tråden for virkelig, VIRKELIG kjappe middagsretter - mindre enn 15 minutterVi har også induksjon, men det går kjappere i vannkokeren syns jeg. Og så er det jo veldig greit hvis man trenger vann til flere ting på en gang.
![]() |
#69 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Tråden for virkelig, VIRKELIG kjappe middagsretter - mindre enn 15 minutterVann i vannkoker til å lage middag, gitt. Alt det rare man lærer på foreldreportalen.
![]() |
![]() |
#70 |
Lengter etter sola
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tråden for virkelig, VIRKELIG kjappe middagsretter - mindre enn 15 minutter
Ikke alle som har det
![]() |
#71 |
Off the map.
|
![]() Sv: Tråden for virkelig, VIRKELIG kjappe middagsretter - mindre enn 15 minutterVi har induksjon, men jeg synes vannkoker går raskere. Har ikke målt da. Nå har jeg ikke vannkoker på kjøkkenet lenger, men det var et godt tips, så jeg tar den med på hytta, for der har vi ikke induksjon.
![]() |
#72 |
Erfaren
Medlem siden: Nov 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tråden for virkelig, VIRKELIG kjappe middagsretter - mindre enn 15 minutterRavioli eller tortellini med smør og parmesan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
kamerat
|
![]() Sv: Tråden for virkelig, VIRKELIG kjappe middagsretter - mindre enn 15 minutterMå bare bidra til har-ikke-induksjon-statistikken. Og jeg er langt over snittet opptatt av matlaging.
![]() |
#74 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Tråden for virkelig, VIRKELIG kjappe middagsretter - mindre enn 15 minutterJeg har hatt induksjonstopp i ti år, og har aldri i hele mitt liv hatt vannkoker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Epikur
|
![]() Sv: Tråden for virkelig, VIRKELIG kjappe middagsretter - mindre enn 15 minutterJeg har ikke induksjon. Jeg, Harriet Vane.
![]() |
#76 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tråden for virkelig, VIRKELIG kjappe middagsretter - mindre enn 15 minutter
Laks med ketchup!?
![]() |
![]() |
#77 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Tråden for virkelig, VIRKELIG kjappe middagsretter - mindre enn 15 minutterJeg elsker induksjonstoppen, og har litt gass-skrekk. Særlig med unger som skal lage mat hjemme alene føles induksjon mye tryggere. Så for meg passer det fint. |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Erfaren
Medlem siden: Nov 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du og Jamie Oliver! |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Epikur
|
![]() Sv: Tråden for virkelig, VIRKELIG kjappe middagsretter - mindre enn 15 minutterKetchup på laks er heeeelt feil.
![]() |
|
|