Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Å henge ut barnehager (Barnehagebasen VG)

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-03-13, 07:58   #11
MegaMie
Multitaskingmaniac

MegaMie sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Å henge ut barnehager (Barnehagebasen VG)

Jeg synes det er kjempeviktig med oppfølging av sikkerhet i barnehagen. Og det er nok for dårlig oppfølging mange steder, spesielt i små familiebarnehager. Men jeg liker ikke den måte VG gjorde på, med sine tabloide forsider og tullete lister med barnehager der "det var kø ved stellebordet".

Jeg jobber som pedagog i en barnhage og da jeg sjekket oss på listen så det ut som vi aldri hadde gjennomgått noen tilsyn. Det er jo helt feil da vi på de siste tre år har hatt to branntilsyn, HMStilsyn, tilsyn fra kommunen i forhold til bemanning, tilsyn fra kommunen i forhold til spesialpedagogisk bemanning og tilsyn fra mattilsynet. I tillegg har vi brannøvelser, førstehjelpskurs og politiattest på alle de ansatte. Så vi har ingenting å frykte om VG skulle komme innom.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:17.