|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når barn kjøper dyr
12-åringen hadde også fått høre det i klartekst her i huset. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Aquarist
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når barn kjøper dyrJeg hadde nok revet av meg håret først og så kjeftet litt, før jeg hadde tatt hamsteren og 12. åringen til butikken og bedt om å få pengene tilbake. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Når barn kjøper dyrJeg er imot at barn skal få kjøpe dyr av samme grunn som jeg er imot at dyr skal gis barn i gave. Barn går fort lei, og "gidder" da ikke ta vare på dyret på rette måten. Hvis foreldrene er instillt på å ta mesteparten av ansvaret, så er det en annen sak. (Her i huset er kattene "Malin sine", men det er jo såklart mitt og mannen min sitt ansvar at de har mat osv. Men vi kaller dem hennes katter, og hun får være med og gi dem mat og rense dokassen osv.)
![]() |
![]() |
#24 |
Borte
|
![]() Sv: Når barn kjøper dyrJeg syns det er uansvarlig av dyrebutikken at de selger dyr til tolvåringer uten at foreldrene er med.
![]() |
#25 |
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() Sv: Når barn kjøper dyrMeg og veninna mi gikk ut og kjøpte ei mus i den alderen. Jeg fikk ikke lov til å ha den, veninna mi fikk ikke lov. Så vi ga den til ei tredje veninne. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Expired
Medlem siden: Dec 2006
Ja, men under mitt tak er det jeg som bestemmer hva slags levende vesener som får oppholdstillatelse. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Passiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hedmark
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når barn kjøper dyrDyrebutikker er bare ute etter å tjene penger. De driter i dyra! |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Har tro på forbedring
|
Klart, men det jeg forsøkte å si var jo at det på en måte er aldersgrense, og disse to jentene på 12 går jo definitivt ikke under den grensa. SKal man være lovflisespikker, kunne bikkja ha spist hamsteret med untakk av en pitteliten pelsdott - foreldrene har da kunnet gått i butikken og krevd tilbake pengene - nettopp fordi barna var under 15 år.
![]() |
|
|