|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når vi snakker om pengegaver - hva med bror som gifter seg?Vi bruker ikke noe på resie, men vi skal sove på hotell på stedet. Forøvrig har jeg laget invitasjonene deres, og kommer vel til å lage menyer og bordkort også. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når vi snakker om pengegaver - hva med bror som gifter seg?Vi ga gave til 3-4000 til min søster når hun giftet seg.
|
|
|
#23 |
|
Epikur
|
Sv: Når vi snakker om pengegaver - hva med bror som gifter seg?Jeg har 5 søsken, så 5000 legger listen høyt selv om vi har ok økonomi. Mannen har også søsken og det blir mye i sum. Men et par tusen, kanskje?
|
|
|
#24 |
|
Einsam
|
Sv: Når vi snakker om pengegaver - hva med bror som gifter seg?Jeg hadde gitt 1000,- i pengegave fra meg alene sikkert. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Muligens verdt å vente på
|
Sv: Når vi snakker om pengegaver - hva med bror som gifter seg?Jeg ga ingen ting da broren min giftet seg. Til pass for dem, når de ikke sa fra!
|
|
|
#26 |
|
Jordbærpiken
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når vi snakker om pengegaver - hva med bror som gifter seg?Vi kjøpte gave som kostet 1500-2000 til siste søsken som giftet seg. (11 år siden.) |
|
|
|
![]() |
|
|