Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Tips til familiesøndagsturer i Stavanger og omegn?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-03-13, 17:57   #1
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tips til familiesøndagsturer i Stavanger og omegn?

Wow enda flere tips, dette er SÅ gull verdt!
Banana: har enda ikke vært i Sirdal nei. Vi har aldri vært turmennesker, noe som egentlig er litt løye, for både jeg og mannen liker jo egentlig å komme oss ut på tur når vi først gjør det. Dørstokkmila og alt det der.
Middag på Byrkjedalstunet utgår nok, tror neppe de har noe for oss der, men vi kan ta med niste, det er jo like hyggelig det. Fisking utgår selvfølgelig også. Men badevann er kjekt når det blir varmere, så kom gjerne med tips til sånne.

Fullspekkede søndager (evt. lørdager) fremover, ser jeg. Og ikke minst påsken!! Vi har jo ingen planer i påsken! Det vil si, vi HADDE ikke planer før nå.

Gammel 05-03-13, 08:47   #2
banana
Har ingen tittel

banana sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

Wow enda flere tips, dette er SÅ gull verdt!
Banana: har enda ikke vært i Sirdal nei. Vi har aldri vært turmennesker, noe som egentlig er litt løye, for både jeg og mannen liker jo egentlig å komme oss ut på tur når vi først gjør det. Dørstokkmila og alt det der.
Middag på Byrkjedalstunet utgår nok, tror neppe de har noe for oss der, men vi kan ta med niste, det er jo like hyggelig det. Fisking utgår selvfølgelig også. Men badevann er kjekt når det blir varmere, så kom gjerne med tips til sånne.

Fullspekkede søndager (evt. lørdager) fremover, ser jeg. Og ikke minst påsken!! Vi har jo ingen planer i påsken! Det vil si, vi HADDE ikke planer før nå.

Det med maten tenkte jeg ikke på. Men det endrer ikke at Gloppedalsura er fantastisk. Steiner store som hus.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-13, 21:14   #3
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Kjøp ordentlig turgrill. Vi har Weber Go Anywhere, og den brukes hele året. Vår er vel 8 år gammel nå, og like god.

Oh, en sånn må jeg ha!

Månafossen har jeg vært på, men det er maange år siden. Mener å huske at det var en relativt krevende tur? Vet ikke om det er noe for minsten. Eldste LØP opp hele veien til Preikestolen, så hun er ikke noe problem å ha med seg på slike turer, men minsten er ikke fan av lange, bratte bakker.
Gloppedalsura skal sjekkes ut.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:53.