Sv: Skolevesker til 11000
Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.
Ikke for å påberope meg å være like fornuftig, men jeg kjenner da mange som gjør slik. Jeg kjøpte også dyre dresser da ungene var små og satt mye i ro ute og ikke kunne si fra hvordan de hadde det. I barnehagen har jeg alltid brukt reimatec. Til og med plus-varianten. For det første fant jeg aldri noe som var like vanntett i Stavanger-vintre som denne. Alt annet tok inn vann. For det andre opplevde vi en merkbar endring da ungene startet på skolen. De var ikke ute på samme måte, og dessuten fant jeg faktisk andre klær som gjorde nytten der, til en langt rimeligere pris. Det finnes klær som duger til deres bruk.
Derfor hadde jeg aldri i livet kjøpt jakke til 1800 kr til dem nå, selv om jeg faktisk betalte drn summen for en dress for mange år siden.
Joda, det er mange som er flinke men jeg tror kanskje oslo78 (og deg sikkert også ) er hakket mer konsekvente en kanskje mange andre er. Hvis man kjøper inn dyrt skiutstyr og Bergans jakker for så å ha sterke meninger om iPhone eller UGGs så synes jeg det blir litt dobbeltmoralsk.