Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Skolevesker til 11000

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-02-13, 18:17   #11
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Skolevesker til 11000

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Jeg vet heller ikke hvordan en CG-jakke ser ut - enda jeg bor midt i tjukkeste Bærum.

Det jeg synes er helt ekketl med denne tråden , er at det tydeligvis er greit å si at andres valg og pengebruk er ekkelt, kvalmt og at det er helt greit å snakke skikkelig nedsettende om folks valg, så lenge de velger noe som er dyrere enn en selv velger.

Jeg lurer også på om folk tenker sitt hvis de er på besøk hos en familie som bor i et hus til 10 mill, om familen har for dyr bil eller om barna har duppeditter man ikke vil gi egne barn. I så fall synes jeg det er ganske betenkelige holdninger. Vi har nøkterne klesvalg her i huset, men pøbelprinsessen har iPhone, iPad, egen PC, flatskjerm på rommet og relativt dyrt alpinutstyr. Og vi har vært på dyre ferier flere gtanger - som koster 10x det den dyreste vesken min koster.

Jeg tenker mitt om folk som setter seg på sin høye hest og synes de har så himla mye bedre verdier enn andre fordi de har dårligere økonomi eller forbruker mindre enn andre. Det er da for søren jantelov så det holder, er det ikke? Er det liksom greit å sparke så lenge man sparker oppover?

Jeg tenker at de som bor i hus til 10 mill er heldige og er dem vel unt, men jeg hadde ikke syntes det var greit om de samme folkene satte premissene for hva og hvor dyrt utstyr og merkeklær en hel jentegjeng i en klasse skal ha f.eks.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:34.