Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Vis meg dine sko!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-02-13, 18:45   #1
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vis meg dine sko!

Så DNA hadde disse. Mulig jeg prøver dem. Litt platå hjelper på når hælen er høy, og det gjør bena mine så mye finere.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-13, 21:54   #2
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dronningen, her.

Så DNA hadde disse. Mulig jeg prøver dem. Litt platå hjelper på når hælen er høy, og det gjør bena mine så mye finere.

Disse har jeg, men faktisk ikke brukt de siden i høst. Blir vel å finne frem igjen til våren.

Ellers har jeg på Timberland Rime Ridge når jeg drar til og fra jobb, og bytter til en av de under på jobb.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-13, 21:59   #3
Smilla
Fullverdig medlem

Medlem siden: Jan 2012
Smilla har et hav av muligheter foran seg
Standard

På jobb bruker jeg disse med sokker i.

Sykepleier..

Smilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-13, 22:36   #4
Dronningen
Pauset

Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Luvi, her.

Disse har jeg, men faktisk ikke brukt de siden i høst. Blir vel å finne frem igjen til våren.

Åssen er de å gå i? Stødige?

Gammel 19-02-13, 19:10   #5
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dronningen, her.

Åssen er de å gå i? Stødige?

Ja, det synes jeg. Nå vet jeg ikke hvor mye du går med heler da, men jeg synes de er veldig komfortable, men jeg har gått en del med hæler og platå de siste årene.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-13, 19:34   #6
Dronningen
Pauset

Standard

Opprinnelig lagt inn av Luvi, her.

Ja, det synes jeg. Nå vet jeg ikke hvor mye du går med heler da, men jeg synes de er veldig komfortable, men jeg har gått en del med hæler og platå de siste årene.

Takk for svar! Går med det daglig, så opp mot 9 cm reell hæl (hæl minus platå) går greit. Må dra og prøve.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:40.