|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
| Se resultatene: Hvilken gave? | |||
| Teppe |
|
13 | 17,81% |
| Bil |
|
53 | 72,60% |
| Annet, spesifiser i tråden |
|
7 | 9,59% |
| Deltakere: 73. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#42 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: DåpsgaveSelv om man liker sånne tepper, så må de jo ha relativt kort levetid. Hvor lenge er det kjekt med et teppe med fødselsvekt og den slags på?
|
|
|
|
#43 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Dåpsgave
Tja, det er jo et minne, så for mange så har det jo lang levetid. Jeg tror det er sånn med sånne ting, enten så liker man det eller så liker man det ikke.
|
|
|
|
#46 |
|
ekstremt trøtt
|
På alle veggene i stua.
|
|
|
#49 |
|
Tittel og tittel....
|
Hvorfor ikke? Det kan jo faktisk hende at barna syns det er et koselig minne når de blir voksne. Jeg syns det er ganske tåpelig å være så negativ bare fordi du personlig ikke liker sånt.
|
|
|
|
#50 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: DåpsgaveJeg har mer tro på at noen kan synes det er et koselig minne når de er voksne, enn som veggpynt på eget barnerom.
|
|
|
|
#51 |
|
Tittel og tittel....
|
Det er vel med det som med alt mulig annet, barn er forskjellig, noen vil like det, andre ikke. Men da er det jo ikke noe verre en å ta det vekk og gi det til barna når de er større.
|
|
|
|
#53 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: DåpsgaveFor all del. For meg blir det en videreføring av brodert klokkestreng (en sånn merkelig greie man automatisk måtte like om man ble forelder på 80-tallet).
|
|
|
|
#55 |
|
Tittel og tittel....
|
For all del, du må jo nesten bare mene hva du vil, men det er jo faktisk ikke alle som mener som deg. Og jeg syns det blir tåpelig å være så negativ som du har vært i denne tråden, når det er sagt i tråden at det teppet er en ønsket gave. Og jeg kjenner mange som enda syns broderte klokkestrenger med vekt og dato og sånn er en flott gave.
|
|
|
|
#56 |
|
Ringskrømt
|
Sv: DåpsgaveMen hvis jeg visste at foreldrene ønsket seg et sånt teppe, mens bilen er mer usikkert og mer min _smak_, ville jeg gått for teppet. Når det likevel blir en poll og et spørsmål til allmennheten synes jeg at man skal få være så positiv eller negativ man ønsker.
|
|
|
#58 |
|
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: DåpsgaveIngen av delene. Bilen er tøff helt til ungen smeller inn i vegger og møbler med den :erfart: her fikk barnet kunst (ønsket oss det), små fine trykk. Kan ha de både på barneværelset og senere når h*n blir voksen. Ekte kunst til folket! |
|
|
|
![]() |
|
|