Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Ny hund?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-02-13, 23:15   #28
Bobbelur
...we have cookies

Bobbelur sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ny hund?

Jeg har konkludert med at jeg liker hunder som har en slank bygning, så for meg er det ingen berner sennen eller lab eller noe sånt som jeg ser på for tiden.
Den ene berner'n jeg har sett på kursplass var en sedat tispe som ville hjem når vi hadde en halvtime igjen av kurset. Da var hun på tur bort til bilen og eieren kunne bare stå der, for bikkja ville ikke mer.
Den ene hunden min er er engelsk toyterrier. Flotte hunder, men for små for dere i forhold til det som skrives i HI. Han jeg kjøpte hunden av er tredje generasjon i oppdrett; resten av familien oppdretter labradorer, og bruker hundene også. Skulle jeg noen gang finne på å ønske meg en lab så hadde jeg kjøpt der. (De fikk akkurat et kull sjokoladebrune.)

Skulle jeg valgt ny hund nå og ikke tenke på plassutfordringer eller den lille flokken jeg allerede har, så vet jeg ikke hva jeg ville valgt. Jeg liker terriere, men samtidig vet jeg at jeg ikke er så glad i pelsstellet en del av dem har. Engelsk toyterrier har ikke pelsstell da, og til tross for størrelsen er det robuste hunder som tåler en del. Mulig det hadde blitt en ny slik?

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:52.