Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Resortferie i juni - hvor?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-01-13, 16:11   #41
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

Medlem siden: Mar 2012
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Resortferie i juni - hvor?

Det kommer nok an på hvilke hoteller man søker på. Vi har vel utelukkende søkt på familiekonseptene til ulike reiseselskap, og hvert år har da Sunwing vært rimeligere enn Blue Village. Ikke marginalt heller faktisk. Men det kan hende at de er rimeligere på andre hotell altså, men det er hva vi har erfart

Nå venter jeg på prisoverslag på Nausicaa (evt Althea hvis de er fullt på Nausicaa), men jeg blir overrasket om ikke det skiller 4.000-5.000,- i favør Sunwing. Det er ihvertfall differansen på 2 ukers turen.

Musemus: Wow, det er dårlig service ja! Jeg har veldig kort lunte når det kommer til service. Dog har vi utelukkende gode erfaringer med Ving som reiseoperatør, men vi har kun bestilt via nett og bare hatt med dem å gjøre på reisemålet. Vi har hatt dårlig erfaring med servicen på et av hotellene vi har vært, men det var hotellets problem og ikke Ving direkte.

Takk for tips, Mirasol

Gammel 11-02-13, 20:39   #42
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Vel, jeg fikk aldri noen telefon tilbake av Star Tour Men nå vurderer vi 2 uker istedenfor 3, da vi er redd at de store barna kanskje kommer til å kjede seg med 3 uker...

Men hva er finest: Nausicaa eller Althea? Hvordan er aktivitetene for de på 8 og 10 år? Hvordan er kveldsshowene der? Gjerne sammenlikne med Sunwing Noen leiligheter man bør velge seg fremfor andre? Og så lurer jeg litt på om vi skal kombinere: en uke med Nausicaa/Althea og en uke på Slash hotellet Panthea? Any thoughts?

Gammel 15-02-13, 14:41   #43
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

Standard

Djiiiizzzez, nå fikk jeg prisen på tre uker fra Star Tour, og den siste uken vil koste oss over kr 20.000,- ekstra... Altså de to første ukene vil koste ca kr 14.000,- hver seg, men den siste altså myyye mer... Nei, da utgår det gitt Og jeg som egentlig kunne tenke meg Fig Tree

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:49.